❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 7 december 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 december 2015 19:08

Har ingen aning vad som händer men har fått ett slag dampryck och börjar sakta och brutalt shippa mer o mer Levi x Eren like I have Done that BEFORE BUT NOW
Konsten med fanart
Får alltid alla fangirls/boys tänka efter sina beslut om ship
Men alltså Yaoi ship är så mycket brutalare än vanliga ship för man fangirlar ju som in i helsike när det är Yaoi cuz it's just so perfekt owo

Bestämde mig att kolla på fairy tale till årets slut istället att börja något nytt men det går rätt trögt dock *n*
Den är inte dålig eller något or, den är inte så bra som alla säger But what ya gonna do~
ALLA JUST LIKE OMG FARIY TALE OCH MAN BARA GINTAMA
JUST, GINTAMA
DEN FÖRTJÄNAR VARA MER POPIS OCH LIKADANT MED BACCANO FÖR DE ÄR JU SÅ BRA ;W; Juvia får väl bli uppskriven på top karaktärer för hon är bara för underbar och så är Natsu en awesome hero ;u;
Gray x Juvia och OMG vad heter hon...Gajell x JWDCBJPWDC LEVY *^*
också Erza där med Jellal >:3
Många ship som in i helsike är lastad men det gör vi ett annat inlägg om när jag får några hundra till C:

Det kan bara inte var jag som älskar att bara stirra upp och glo på alla stjärnor ;u;
Man blir fast där vid marken och man kan kolla hur länge som helst, det är så förfärligt mysig c':
ACK DET ÄR SÅ HÄRLIGT JAG ÄLSKAR STJÄRNOR SO MUCH ;3;
JAG SKA THIS YES SKA DRA MED MIG NÅGRA MÄNNISKOR UT OCH LITE VARM CHOKLAD OCH SÄTTA OSS NER OCH GLO PÅ STJÄRNOR
OM INGEN VILL
SÅ HAR JAG JU DISNEY LÅTAR AND MY WIFU CHIZURU YOSHIDA BABE ;u;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards