❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 1 december 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 december 2015 19:07

Om man trodde att ingen kan slå Bambi på hal is så har inget sätt mig.
Sandra på hal is.
Like, man kan lika gärna byta den där Bambi till Sandra för ingen ser skillnad
IGÅR SNÖADE DET OCH VAR BLÖTT, OCH BARA FÖR ATT HATA LITE PÅ OSS SÅ HAR ALLT FRYST TILL IDAG
OCH DET ÄR IS ÖVERALLT MAN KAN VÄL BARA TA FRAM SKRIDSKOR FÖR VANLIGA VINTERSKOR KAN MAN VÄL ANVÄNDA TILL BASKET MED PAPPERSKORG
DET GÅR UT PÅ ATT MAN SKA GÅ ETT LÅNG AVSTÅND Å KASTA SINA VINTERSKOR I PAPPERSKORGEN
Helt livsfarligt ute, livsfarligt.
Och inte nog med det så är jag måltavlan 2015
Risken att snöbollen inte hamnar på mig är 25% och att den hamnar på mig är 78%
Det är ju bara sorgligt.
Å när mormor ska kasta så kommer hon som närmast 3 meter ifrån personen med snöbollen.
OCH SKA JAG SÄGA NÅGOT ÄNNU MER SORGLIGT DETTA KOMMER SVIDA
Det är 1 december idag right?
Well.
JAG GLÖMDE MIN CHOKLAD JULKALENDER HOS PAPPA
SÅ JAG KAN INTE ÖPPNA DET FÖREN ONSDAG
SÅ DET BLEV INGEN CHOKLAD FÖR MIG IDAG
HITTADE INGEN MENING I LIVET ATT VAKNA OCH GÅ TILL SKOLAN NÄR MAN INTE FICK ÖPPNA JULKALENDER D:
BTW BTW BTE HAR NÅGON HÄR NÅGON ANNING HUR DET BLEV MEN CONFUSION KONVENTET I GÖTEBORG NU I ÅR? ;n;
MAN KAN INTE STALKA UPP DET PÅ NÅGON SIDA OM DET BLIR NÅGOT DETTA ÅRET :c
#HARDLIFE



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards