❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 5 december 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 december 2015 20:14

Då så har jag idag kollat färdigt på Chihayafuru alla säsonger och jag vet inte vad jag ska ta mig till c8
Jag kanske börjar en kort 12 ep anime med lite jultema i för vill inte börja en anime med 26 ep för vill hinna se den då innan det är nytt år, för det nya året ska börja med en riktigt bra anime, likadant manga >:3
Ska bara fundera vilken~
Så ska kolla lite på vad jag har för animes att välja bland på MAL C:
Om vi ska prata lite kort om chihayafuru så får jag säga att den är väldigt bra like, mer individer borde se den >:D
Animationen är perfekt och soundtrack med, karaktärerna är mysiga ;u;
Lite nackdelar är att jag inte rekommenderar köra en maraton på den som jag gjorde för det kan bli lite "uttjatad" bara att ta sin tid sim man behöver att kolla på den~!
SEN SÅ ÄR BARA SÄSGON 3 ETT MÅSTE D:
Det är inte så att slutet var dåligt eller att många saker blev oklara men hur ska man hitta orden i ordboken...Den är inte klar än med storyn *^*
Det finns några karuta matcher till mellan några personen som måste spelas innan man kan säga att den är complete *u*



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards