❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 21 december 2015

JULLOV DUDEEE

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 december 2015 20:49

OCH VEM FICK JULLOV IDAG JOMEN DET VAR JAG c8
DET ÄR SÅ HÄRLIGT MED JULLOV FÖR DET ÄR DÅ ALLA DESSA KRAMAR STRÖMMAR IN OCH MAN BARA MYS MYS ;u;
Dock är jag tvungen att julstäda mitt rum för det ser ju helt katastrofalt ut MEEEN DET HINDRAR MIG INTE ATT KOLLA PÅ THE RAISE OF THE GURDIANS ALLTSÅ JACK FROST BAE
Bör köpa lite glass och choklad för tårarna kommer ju rinna som en tsunami och jao näsdukarna också för den delen c":
Nejmen innan jag now byter tema ännu en gång kanske jag för en gångs skull kan försöka att hålla mig vid ett tema.
Like när jag började blogga så var det ju en anime blogg och man bara WOAH VILKA MÅNGA ANIME INLÄGG DET BLIR :"D
Nope.
Kan inte säga att min blogg är en anime blogg det är mer en flummig blogg och ibland kan jag knöka in några anime inlägg eller andra fandom fast inte så ofta~
Men jag trivs mer like this för man behöver inte anstränga sig att hålla sig vid något tema man kan bara JOSBXKJADBXPJKADBXPJKADBPXIJSDAHPIJXUNICORN
Så länge någon vill läsa mitt KÖZAXKPADJXIPDAJXOPDAIF så överlever bloggen c':
Detta är så fascinerande att man har faktisk några där ute (HALOJ PÅ DIG C:) som läser this man bara hur överlever ni xD
Och det där med att blogga varje dag som var typ ett måste när bloggen börjades blev ju kvar som en tradition men dock kan jag inte lova er att under 9:an och gymnasietiden kan fixa min rutin för tror att då kommer dessa svåra tider BUT I WILL FIGHT >:D
Jomen ville bara komma till saken att jag har jullov c8

 
 
PasteldarknessOtaku

PasteldarknessOtaku

22 december 2015 10:10

Alltså c: Din blogg är helt awesome *q* Och enligt logiken så fick du mig att titta på anime.

http://Pasteldarknessotaku.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 december 2015 22:42

NEJMEN NAAAAW ARIGATO SO MUCHO DU ÄR JU BARA FÖR UNDERBAR MUGOSH C":
WAAAH! I NEVER HEARD THIS STORY DETTA ÄR JU BARA FÖR BRA ATT VARA SANT TÄNK ATT MITT LIV FAKTIS KUNDE VARA TILL NYTTA *Q* ;u;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards