❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 19 maj 2015

3 WERID STUFF IN MY ROOM

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 maj 2015 19:03

IDAG TÄNKTE JAG IGEN GÖRA INLÄGG MED ETT TEMA
EFTER 2 DAGAR
JAG BÖRJAR JU GÖRA FRAMSTEG :D
Nu när man gör sitt bästa att blogga varje dag så bör man ta vara på sin insaration C:
Och inte glömma av den, något som är en av mina Begåvade talanger~~~
3 WERID/ ANNOURLUNDA STUFF IN MY ROOM
Jag stalkade mitt egna rum och bestämde att visa upp några av mina många werid stuff som jag har i rummet och dela med mig med er C':
Cuz why not? 8D
Alla har väl något i rummet som inte passar så bra in i samhället right~?
ALRIGHT
3 WERID STUFF IN MAH ROOM

Well, u know när man spelar en sådan lotto när någon säger en färg och ett numer och så vinner man något om man har det rätta~?
Jag har personligen deltagit ibland men såklart
Vinner jag aldirg.
Men well, sparade dessa för att ha kvar några vackra minnen i livet när man förlorar som vanligt på lotto.
EN GÅNG VANN JAG PÅ TRISS
20 KR
Men jag köpte då en ny triss för 20 kr och förlorade.
Till temat~
Så vem vet, man kan ju ta med sig dem till en annan gång och vinna något :D
Behöver inte betala något och chansen bli ändå lika stor som om den vore när man köper 5 nya lotto :'D
3 WERID STUFF IN MAH ROOM

Well.
Kommer bli lite svårt att hitta en excuse till denna...
En ca 3,07 M lång kvitto från biblioteket, ofc från 2013.
Var i stans bibliotek och bestämde mig att låna ut alla manga som fanns där, Mästerdetektiven Conan, Inuyasha, Rama 1/2 (dock läste jag den aldirg x'D) och alla andra mangas I could find~
Sen så skulle man ju låna allt och man kunde göra det privat, alltså det fanns ingen människa som kollade böckerna och sådant bara man lånade och hade kortet på en dator~~~~ DO U GET IT? x'D
Känner att jag beskrev det rätt urdåligt men anyway x'3
Jag ville ju såklart ha kvittot för att visa att jag har läst all manga och efter ca 10 min när allt kom ut så kom mamma där.
" Det där var ju onödigt, tänkte väldigt mycket på miljön och allt"
För man behövde ju inte ha kvittot.
Så varje gång jag tittar på denna får jag dåligt samvete.
3 WERID STUFF IN MAH ROOM

När jag beställde från kawaii.se så var denna tejpen på paketet och man kan ju inte slänga den.
Detta är ju den snyggaste tejpen ever.
Efter silver tejpen dock xD
Så den sparade jag och har kvar den ifall någon skulle säga "KOLLA VILKEN SNYGG TEJP JAG HAR :D" och då visar jag upp den that tejp.
Längtar tills den dagen kommer.
3 WERID STUFF IN MAH ROOM
HOPPAS NI LIKADE INLÄGGET OCH VI SES IMORGON :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards