❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2014

BRA NYHETER :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 oktober 2014 16:52

När jag kom till skolan fick jag veta en underbar sak~
Att Amanda började titta på en anime igår :,D
Dog den där stunden, hon berättade att hon hittade den helt random på youtube och gillade den xD
Animen heter "azumanga daioh" så på rasten så vissade hon första avsnittet för mig och den var så gullig :,3
Och rolig xD
Sedan kollad evi på först avsnittet av "say i love you" eftersom jag visste att hon skulle gilla den :3
Även så försökte vi titta på första avsnittet av "Sora No method " som jag tittar epå igår~
DEN ÄR SÅ KAWAII SÅ JAG FANGIRLADE HELA TIDEN~
Mest Noel, henne älskar jag xD
Men ja, vi ska fortsätta titta på azumanga~
Ska bara övertala henne att börja läsa manga, och sådant xD
Är på rätt väg~ ^^
Kanske kan jag gå med Amanda på olika konventet? ;w;
tänk om hon blir en otaku och börjar cosplaya med mig! ;w;
Nää, en sak i taget xD
Hoppas hon fortsätter med det~

OCH PÅ SYSLÖJDEN, TVÅ KILLAR IRRITERADE MIG SÅ MYCKET SÅ ?!*#%?!?
Ugh, Johan och Martin -.-'
Där ska jag sy min fina tavla och ja, tar dom min iPad och låser den hela tiden ._.
Oh, ja just det jag har skytte och so prov!
Nu har min skytte börjat igen, skrev om det länge sedan om mina tävlingar men för er som inte vet det,
Jag skyttet luftgevär i cirka 3 år nu eller 4 :3
Och ja, det där med so prov har vi på fredagen och det är om demoktari och regeringen~
FAST JAG GILLAR POLITIK.
Sitter där i klassrummet och pratar med Ida, räcker upp handen hela tiden och har disskutioner med vår lärare Torbjörn famför klassen xD
JA JUST DET JAG HAR HITTAT EN MÖSSA!
Google-sama, ibland älska jag dig x'3
Så här ser den ut~

Om ni vill ochså ha en sådan, så kan ni säga till så skickar ja länken till er :3
ALDRIGT, see You around bro~

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

6 oktober 2014 17:53

>^< U so lucky~
btw så är den mössan assöwt >^<
och btw2, ska du på confusion? ;3

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 oktober 2014 16:16

Awww, Thank You ;w;
Confusion?
What is that? o.o
*googlar*
...
OMG, EN KONVENT I GÖTEBORG?!?!?
GÖTEBORG? DET ÄR JU NÄRA MIG!
ÄR DET I DECEMBER OCHSÅ? OMG OMG OMG, JAG KANSKE KAN ÅKA DITT? *FANGIRL" ;w;
Okej, nu får vi ta en sak i taget känner jag, hittade deras hemsida och det är en konvent, är det en sådan vanlig som man cosplayar och sådant underbart? x'3
Ska du åka ditt?~ :,3
Alltså, jag fick reda för några minuter veta vad det var så jag hoppas att jag kan åka ditt :D
THANK YOUUUUU! ;3;

 
saga-hime-sama

saga-hime-sama

7 oktober 2014 19:06

Jaaa~ det är ett sånt underbart "run around and cosplay"
och jaaa jag ska dit :DD
kommer vara frosh från fairy tail och riko från kuroko no basuke, + att jag kanske ska ha min lolitawa klänning~som är inprogress~
>^< det är ju typ 12-14 december, men om du inte har nåt planerat på Lucia vore det askul om du kan och får komma dit~ ;3

http://saga-hime-sama.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

8 oktober 2014 16:35

Omg, * happiness * x'3
Waaah! I must see That ;w;
Jag kanske kommer men då kommer jag nog bara vara där en dag eller något sådant D:
Men jag ska försöka och undersöka detta :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards