❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2014

Friday special!: Fabulouspzing anime/manga character! #2

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 oktober 2014 20:04

Friday special!: fabulouzing anime/manga characters! #2
Whois, glömmde skriva #2 på bilden, hoppas ingen märker det~
Eftersom jag har så roligt med detta har har några på lager gör vi ännu en gång detta~ xD
Kommentera vilka ni skulle vilja se fabulousa~ ^^
WE START!
1: Mario- Mushroom!
Before:

Mario svampen xD
Den ser så Simpel ut, lite mer feelings skulle inte skada :D
Och lite mer creppy~
Now:

Så ja, lite mer coolare och badass blev den ju :3
Måste ju fixa en kawaii look på den ochså!
Pyon pyon, i'm Pround and random :,3
2: Special A- Kei
Before:

Wow, han var bland mina första crush x,D
Men, han ser så allvarlig ut och rätt tråkig, sover du ofta också kei? O.o
Han ser så trött ut -.-'
Alltså Kei, jag vill måla Något väldigt random nu så du blir offret xD
Now:

EN VAMPYR! :D
Efter allt mitt kloter, så bestämde jag mig för en vampyr :3
Inte så lyckad kan man ju meddela~
Och en rätt stor fail, för vampyrer kan ju inte vars ute under dagarna när solen är uppe, och "bakgrunden' passar alltså inte så bra då....xD
3: Kaichou wa maid-sama!- Usui.
Before:

I mangan ser han bättre ut.
Jag ver att det är svårt att föreställa med jag är allvarlig.
Now:

Det går inte, Usui är redan 100% Faboulous.
Shit.
Detta gick ju bra~ x'3
4: Inu x Boku ss- Soushi.
Before:

OMG, DETTA BLIR SÅ SVÅRT.
I LOVE YOU~~~~
Seriöst, under hela animen så fangirlade jag hela tiden xD
Han är wonderful.
Men jao, en sådan wonderful person föreställer ju en lite urgullig gumma ;w;
Jag vet att min fantasi är galen men, så gosig som han är passar han väl som en mormor eller något liknande? ^^
Now:

So kawaii and fabulouse, blev så nöjd <3
Jag tror att jag har alldeles för kul med detta :D
Man jao, röda läppar och lite makeup fick han ju ;w;
5: Clannad- Fuko.
Before:

Fukt är urgullig, och när hon kommer in i sin egna värld så hänger jag med henne alltid ;w;
Så nu ska ni följa med in tills Fuko världen, Where all the true fabulouse things hide~
Now:

Omg, Fuko what has happen with you hair? D:
Man var ju tvungen att prova på det, kort hår på Fuko tycker jag ändå passar o,o
Och ögonen, u are so fab~ OwO
Tyvärr passar den där lila kniven inte in i bilden, men det blir bara så :,3
Bakgrunden blev jag förvånad med, den blev bra xD

Det var alla! Hoppas ni gillade detta och vi ses snart~
Weiii, do not forget that everyone have theirs fabulouse side!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards