❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 20 juni 2014

Friday special!: Summer movie!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 juni 2014 19:18

  

Friday special!: Summer movie!

Tänkte att jag skulle skriva om 3 väldigt bra animerade filmer som passar att se på i sommaren! ^^

Kommer inte skriva handlingen men, jag fixar en link till sidan myanimelist där som ni kan läsa om filmen!

Hoppas att ni inte har tittat på alla dessa filmer som jag ska skriva om xD

                                                            Wolf children: 

  

Tid: 1 timme & 57 min. 

Genres: Fantasy, slice of life, drama.

http://myanimelist.net/anime/12355/Ookami_Kodomo_no_Ame_to_Yuki

Tycker att denna animen verkligen passar att titta på i sommar!

Den utspelar sig för det mesta i sommar och är väldigt fin! Tyvärr, är den för fin och dina tårar kommer komma fram....

Det är en väldigt populär film och verkligen hur vacker som helts!

Och ja, den passar till sommaren och jag ensam skulle tipsa er att titta på den under sommaren!

                                                           Hotarubi no mori e 

  

Tid: 44 min.

Genres: Drama, Romance, shoujo, supernatural. 

http://myanimelist.net/anime/10408/Hotarubi_no_Mori_e 

Så snabbt jag tänker på den, så vill jag bara gråta.

Jag älskar den. 

En av mina favorit animerade filmer som jag aldrig kommer glömma!

Denna filmen, kommer ge er så många känslor... 

Det finns ingen bättre årstid än sommaren att titta på denna, Hotarubi no mori e är gjord bara för sommaren. 

Hotarubi no mori e, jag lovar er, ni kommer gråta.

Jag grät som en bäbis och herregud, den är så vacker och sorlig!

Alltså, detta måste vara bland dom bästa sommar filmerna! Detta är filmen som jag mest rekomenderar att se under sommaren! 

                                                           My neightbor Totoro

  

Tid: 1 timme & 27 min.

Genres: Adventure, comedy, supernatural

http://myanimelist.net/anime/523/Tonari_no_Totoro

Hela filmen utspelar sig i sommar och är verkligen trevlig att titta på!

Den är lugn och passar till att titta på i sommar.

Verkligen rolig att titta på och mysig på ett sätt ochså ^^ 

Vet inte så mycket vad jag ska skriva om den men, det är verkligen en sådan animerad film som hela familjen kan faktis titta på :D


Hoppas att ni kommer titta på några av dessa och gilla dom så som jag gjorde när jag ensam tittade på dom! Tre verkligen bra animerade filmer som passar utmärkt till sommaren!

 

End.

 
 
Miyaki

Miyaki

20 juni 2014 19:49

Jag har tänkt titta på Wolf Children, den verkar jätte bra c:

http://miyakichan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

21 juni 2014 19:59

Jag rekommenderar verkligen att titta på den! :D
Wolf children är verkligen jätte bra men, den blir så sorlig tycker jag ;^; Varför måste alla bra animer och animerade filmer vara så sorliga? ;-;

 
Ingen bild

Yuki

22 juni 2014 19:24

Wolf Children var den första anime jag såg, och fortfarande den bästa ;-; Min granne Totoro har jag sett hundra miljoner ggr c:

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 juni 2014 21:23

Förstår dinna feelings så bra ;-;
Wolf children är en av dom oslagbara animerna ;_;
Man tröttnar seriöst aldrig på Min granne Totoro!
En sådan film som man kan se om och om igen :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards