❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 juni 2014 18:34

Är det bara jag men, denna dagen går så himla snabbt! 

Well, jag vaknade lite över 10 (eller rättare sagt, jag blev väckt då) och vi skulle åka och plocka jordgubbar! owo

Alltså, jordgubbar är awesome OwO

Så, min mamma ringde och frågade om man kunde åka ditt och plocka jordgubbar på ett ställe men, som ni antar att hon är min mamma så klantade hon till allt~ 

Vi åkte till ett jordgubbställe men, det vissade sig att det var stäng och att mamma ringde till ett annat ställe som inte var det som vi skulle åka till~

That's my mum~~~ 

Så, det var bara att ringa dom andra som hon ringde från första början och fråga om vägbeskrivningen och ta fram Gps:en xD

Hon vägrade komma hem utan några jurdgubbar, likså jag tänkte så x,D

Som tur så hittade vi det stället som mamma ringde till och där plockade 13 kg jordgubbar! 

Hehehe...

Det är en tradition att åka och plocka jordgubbar varje sommar! :3

  

Sen så har jag ju börjat på min sommar manga OwO

Skip beat.

Har läst den första mangan av 31 och den är fortfarande ongoing~

Och jag är helt förälskad i den~ 

Alltså, alla karaktärer~ <3

Måste skriva mer om den när jag kommer lite längre fram, likså på gintama <3

Waah! Glömmde skriva till något!

När vi åkte till jordgubbstället så stannade vi på en Loppis, och herregud~

Blev seriöst en crazy fangirl i butiken när jag såg detta:  

Som jag sedan i min tur såklart köpte >w<

Det kostade 75 kr men, fick den för 50 kr! :D

Blev så glad och tackade henne så mycket~ 

Det är en sådan där som man lägger ljus i! :D 

Och, det tecknet som ni ser på det är det japanska tecknet för kärlek på japanska, Ai!

Love it~ <3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards