❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 juni 2014 15:27

Just nu så är jag hos Amanda framför hennes dator och bloggar! :D

Intressant att veta eller hur? xD

Well, Jag och Amanda gjorde en video när jag blev seriöst " tvingad" att lukta på alla hennes 11 Victoria secrets -.- 

Och just nu så sitter Amanda här bredvid mig och skrattar ihjäl sig när hon redigerar videon x,D

Hon hälsar alla er där ute! ^^

Vi har inte gjort så mycket~

Bara en massa random saker som cyklat och ramlat, försökt sminka Amanda till mer "manga look" med ögonen fast, som ni alla vet så failade jag och det såg helt hemskt ut (x

Sen så har jag för första gången i mitt liv smakat på Benny o Jerry! 

* pround of myself >w<*

Sen så har vi inte hunnit göra så mycket mera! Klockan 19.00 har jag match och samlingstiden är 18.00 Så ja, vi får se vad vi mer hinner göra för galnigheter ;3

Wow, mig gif funkar owo

* glädje *

Sen så igår så började jag se på första episoden av Gintama OwO

Alltså, jag skrattade så sjukt mycket x,D 

Och det var bara episode ett av 265! Kommer verkligen skratta mycket denna sommaren xD

Så här såg jag ut när jag tittade på den:

  

Nejmen, den var verkligen rolig ^^

Har inte så mycket mer att skriva faktis, när jag kommer hem så ska jag svara på era kommentarer! 

Ha en bra dag nu :3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards