❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 juni 2014 19:04

  

Friday special!: June Favorite anime/manga! 

Juni favorit anime & Manga! :D

Eftersom, det är sista fredagen innan juli börjar så har jag kommi på att göra något sådant! :3 

Det är alltså en anime från Juni som har verkligen har gjort Juni en underbar månad och som jag har bäst minne ifrån, " June favorite" är inte vilken anime som har varit bäst i Juni bara den som har väck upp mest känslor hos en och som gjorde denna månaden bra! ^^

Det kan ju vara en favorit anime iallafall xD

Även junis manga handlar om den som du har mest minne om och mest känslor ifrån!  

Och detta är mina Juni favorit anime & manga: 

Anime: Soredemo sekai wa utsukushii/ Still world is beautiful.

  

Detta är helt enkelt min Juni favorit!

Visst, Shingeki no kyojin/ Attack on titan är hur bra som helts MEN den var ändå rena motsatsen mot

denna animen~ 

Still world is beautiful gav mig hur många känslor som helts, Glädje och sorg, allt möjligt~

Det var bara något kristalltklart att det skulle vara denna! 

Imorgon kommer sista episoden ut och jag vill bara gråta ;-; 

Från första episoden, så visste jag att jag skulle älska den! Levi och Nike, jag älskar dom så freaking mycket och det kan bara inte bli bättre när man vet att dom ska gifta sig! 

Nej, det är inga spoliers, man fick reda på det på första avsnittet xD 

Jag har nog aldrig väntat så mycket på en anime som denna! 

Juni skulle inte ha varit så bra om inte denna animen fanns.

Jag älskar den.

Manga: Skip beat!

  

Även om jag började på den förra veckan, så måste den bara vara med.

Juni har varit full av nya kapitel från bland annat Last game, love so life, dengeki daisy, kyou no kira-kun och Hana-kun to koisuru watashi så har ingen kunnat slå mina känslor från skip beat!

Jag har läsit denna mangan utan stop och har 5 böker kvar tills jag har läst ikapp den, har nog aldrig varit inne i en manga som denna!

Jag läste klart hela death note i juni men, den kan bara inte slå skip beat, eftersom det är min juni favorit och även så hammnar dom bland alla top manga serier som jag har läst!


Skip beat & Soredemo sekai wa utsukushi är mina favorit juni anime och manga, vilken är din Juni favorit anime & manga? 

 

End.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards