❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 juni 2014 18:13

Idag så avslutade jag en anime & manga...

Antar att ni kanske kan gissa er fram vilka de är xD

Jag läste ikap hela skip beat mangan idag!

Känns hemskt.

Eftersom man nu måste vänta evigheter på nästa kapitel.

Fast, det kanske är bra för mig eftersom det ända jag har gjort är att läsa skip beat xD

Detta var min " sommar manga" som skulle räcka till hela sommarlovet fast, jag läste klart den på 11 dagar xD

Men, ska läsa dom bökerna som jag har lånat från biblan, när jag har gjort det så blir det bara att börja nästa super långa serie :3

Och animen som jag såg klart idag...

Soredemo sekai wa utsukushii.

Alltså, slutet...

JAG ÄLSKAR SLUTET!

Första gången jag säger det?

Nejmen, jag är så glad ^^

Seriöst, slutet~

Jag ska inte skriva om endingen och några spoliers eftersom, alla bara måste titta på den! >w<

Måste skriva en recension om den~ 

Men, Juli börjar närma sig och då släpps ännu mera awesome animer ut! OwO

Hehe...Imorgon kanske jag kan göra ett litet inlägg om vilka animer som kommer ut? ;) Om ni inte vet det xD 

 

VARFÖR REGNAR DET NÄSTAN HELA JÄ*** TIDEN!?!?

LITE SOL KAN DET VÄL ÄNDÅ FÅ VARA NÄR DET ÄR SOMMAR! >.<



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards