❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 13 juni 2014

Sommarlov 2014!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 juni 2014 18:21

Man kan beskriva dagen med tre ord:

• Glädje

• Tårar 

• Längtan. 

Eller kort och gott sagt:

SOMMARLOV! 

JAG KAN JU BARA INTE FATTA DET, DET ÄR SOMMARLOV NU! 

Det känns verkligen inte som det! xD  

Okej, dagen började att jag gjorde iordning mig och åkte till kyrkan. Vädret: Det blåste iskallt~ 

Aldrig på en skolavslutning så har det varit varmt, det regnar eller blåser alltid! Dx 

Sen så skulle ju alla sjunga...Och vi skulle göra det sist.

Vår klass sjöng låten " Visa vid vindens ängar" 

Sök på youtube om ni inte har hört den, eftersom den är jätte fin~

Min klass byte gjorde om lite låten, byte meningar som handlade om våra lärare och så~

Men, när vi sjöng så klarade vi inte det. 

Vi klarade inte att hålla imot tårana. 

Våra två lärare, Marie och Niklas satt framför oss och dom började gråta ;-;

Och så började några i klassen gråta ;^; 

Och så kunde jag inte hålla imot, och jag började gråta ;_;

Så, låten rassade nästan ihop, bara några sjöng med och klarade att inte gråta och fortsatte att sjunga klart, även om vi var helt borta i låten ;-;

Sen så var vår rektor så nära att börja gråta, och alla andra som lyssnade och tittade på ochså ;_; 

Så ja, det slutade med att halva klassen började gråta. 

Om ni undrar varför vi grät, så var det att vi inte skulle ha våra lärare längre och att vi skulle splitra våran underbara klass.

Senare, när allt var klart så gjorde alla föreldrar kort, och jag kramade om alla mina klasskamrater som inte skulle gå i samma klass som jag, även så fick jag en rosa ros av Amanda ;-;

  

Wahh, jag grät så mycket så det blev pinsamt~

Men nu, så är det sommarlov! 

Vad ska jag skriva nu på bloggen istället för mina skoldagar? xD

Antar, att det blir fler anime/manga inlägg! Cosplay, youtube och lite allt möjligt! 

Även så borde jag fixa en " 30 days with anime/manga"~

I sommar så börjar jag titta på en ny anime o ny manga!

Jag läser alltid på sommarlovet den längsta mangan jag har och animen! 

Förra åter så tittade jag på hela animen InuYasha.

Och jag tror att jag läste mangan kaichou wa maid-sama!

Och i år~~~

Anime: Gintama.

Manga: Skip beat.

Även så har skip beat en anime som jag ska titta på!

Så, dessa två blir mina sommar anime och manga!

Och nu så säger jag det....

HA EN UNDERBAR SOMMARLOV ALLA SOM HAR DET NU ELLER SKA FÅ DET! :D

 

Tyvärr, så tror jag att jag inte kan fixa en friday special inlägg idag, sorry~

 
 
Ingen bild

Linnea

14 juni 2014 00:28

~Har en sleepless night i natt, tecknar lite random saker och läser bloggar om du undrar varför jag kommenterar mitt i natten~

Gud att du oxå skulle gå och röra mig... Läser mest finlandssvenskors bloggar, men även en del svenskars. ALLA de svenska har inlägg om avslutningen! Vi hade avslutning sista maj som jag knsk

『 ᗪ丨ᗪ丨』

14 juni 2014 21:43

Waah! Hade ni skolavslutning sista maj! Önskar att jag gick på er skola~

 
Ingen bild

Linnea

14 juni 2014 00:44

Sry. Tror att det halvfärdigt blev ivägskickat.

knsk har sagt så deras inlägg kom för 2 veckor sedan. Idag har jag tänkt mer än någonsin på min gamla klass. Allt vi gjort. Stafettkarnevalen, lägerskolan, klassresan, skolresorna, aprilskämten, lucia, renoveringen av skolan + tillbygnaden... Allt! Men det som jag bäst kommer komma ihåg är de små stunderna av skratt tillsammans.

Vårt program var-
Gåva åt Regina, vår älskadeälskadeälskade klasslärare i 5-6
Tacktal av oss
Tacktal av lärarna
Genomgång av vår skoltid
Sång- Sean Banans Här glider Kingen in i ny version (Här glider sexan ut).
Alla skrattade. Ingen vågade gråta, alla var rädda att brista samman men vilka blickar man gav och fick. Jag älskar dig, trots att du på riktigt är ett litet skithuvud. Men du är ÖE åk 6 2014 lilla skithuvud. Tack! Ungefär så... Hehe nej, nog var vi lite snällare åt varandra. Ska sluta nu, de vackra minnerna som jag har blir dränkta i tårar om jag fortsätter längre till.
På avslutningen var det positivt sorligt men att prata om det blir jobbigt! Aww, ingen i forna sexan 2014 i öe kommer läsa detta men ÄLSKAR ER, TACKTACK FÖR ALLA VACKRA STUNDER!!!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

14 juni 2014 21:54

Förstår precis hur du känner dig!
Alla dess hemska och underbara minnen kommer tillbaka, vår klassresa, lucian och alla pinsama stunder, alla roliga och mindre roliga...
När man har gått med sin klass i 6 år så känns det som en familj eftersom man ser dom så ofta ;_;
Enligt mig då xD

Nejmen gud, denna kommentaren och sista meningarna får mig ju nästan i tårar ;^; So many feelings~
Du är ju verkligen en underbar person som skriver sånt här till din klass och till din lärare ;-; Är säker att om din klass skulle läsa detta så skulle dom känna likadant som du, dom har verkligen en helt underbar vän som du bredvid sig!

 
Ingen bild

Linnea

15 juni 2014 18:38

Förrförra året var det en kille i femman som sade att han inte skulle gråta på skolavslutningen i sexan och att det var löjligt. Det lade jag på minnet.
Sedan när han väl skulle gå ut ur skolan efter avslutningen så blinkande han och gnuggade sig i ögonen et helt förskräckligt! Kände att jag hade lust att säga något elakt åt honom ty han pratade skit om en snäll tjej i klassen över honom när hon grät på sin avslutning.
Dock gjorde jag inte det, fast han hade förpestat skolan med negativa kommentarer om allt å alla...

『 ᗪ丨ᗪ丨』

16 juni 2014 15:54

Shit, vad dåligt gjort av honom :/
Hur kan man tycka att det är löjligt att gråta på skolavslutningen?
För mig är det något självklart att man gör xD
När jag läser detta så tänker jag ochså på en person i min klass faktis, mest det där med " negativa kommentarer om allt å alla"...
Ska inte skriva ner hela historian men, något liknande har hänt här i min skola ochså -.-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards