❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

Allt går sönder ju D:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 januari 2014 16:24

Det var en okej dag idag antar jag ^^

Eller....Allt gick typ sönder för mig D:

Först skulle vi ha NO och då tog jag fram min plast ficka med kick off. När jag öppnade den så gick den sönder 0.0 Snöret som man satte fats gick sönder och jag blev helt sönder likså ;-; Frågade alla om de hade tejp och sen så hada jag tid att fråga fröken om hon hade tejp och det hade hon o.o Blev evig tacksam til henne och gick till mitt bord och fick ta ett alvarligt operation på plastfickan~ DEN ÖVERLEVDE :,D Men den är litte " tejpig " xD

MEN! SEN NÄSTA LEKTION SÅ GICK MITT PENFACK SÖNDER! DRAGKEDJAN TILL ÖPPNINGEN LOSSNADE AV! 

Såklart skrek jag nej och halv klassen kollade på mig. 

Klasskompisar- Sandra, allt går sönder idag för dig xD

me- Varför mig ;-;?

Men då så hade min benkgranne bakom mig sagt till att hon kunde fixa det o.o Hon behövde sax och lim och hon lagade det efter typ 30 min :,D Det finns värkligen mäniskor som kan rädda liv på pennfack x,3

        

                                                                 Tack :,3

Senare juder dagen så kom odensberg till oss ._. Och så sköt en kile en snöboll på nacken på mig xc Jag gjorde ju inget >.< Sen när vi väntade på bild och jag var i sofan och slappade så såg jag att det fanns en strumpa på taket o.o

 

1. Hur fick dom upp den o.O


2. Hur får dom ner den? 0.0


3. Vrf gjorde dom det ? O.O

Den som kommer sakna en strumpa är nog den skyldiga xD

Och vet ni vad?! När jag vi hade lunch och jag ätit klart och min bästa vän och gick ut såg jag deta på fritis fönstret...

  

Tänkte direkt " Vem idiot kastar en macka på fönstret? Smörig och redan tuggad på.."

Stakars städerskan D: Hur kul är det att städa upp efter "det där"? Det är ju helt sjukt! Vad tänkte dom seriöst?

                  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards