❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 januari 2014 16:00

Jag- är- helt- slut-. 

Som sagt, Amanda skulle sova över hos mig men...ändrade planer till MAX

Först så kom hon till oss och när vi skulle sätta på värmaren så gick allt ström bort o.o Min lampa och allt blev helt svart O.O Det var så himmla creepy eftersom det BARA hände i mitt rum D: Sen så snackade vi litte mitt i mörkret til det ringde i hennes telefon.


                                                   Vi ska vara barnvakter.

Amandas mamma skulle ha fest och då så skulle Amandas moster kom till dom och hon har två pojkar. Sen så visade det sig att deras banvakt kunde inte komma och vi var andra och sista Vall. Vi hade inte planerat något sånt o.o 

Så här skulle vår dag se ut:

Ta det lungt prata tjejsnack och sova, kolla litte på skräckfilmer och sånt, bara slappa.

Så här blev det:

Vi fick åka till dom och ta hand om barnen, vi skulle sova hos dom helt ensama.

En av dom var 7 år och den ennä var 3 år~ Men, när jag såg huset. Gick in i det. Svimade nästan. 

Vilken sopptip, disken är otvåttat, påsar med tidningar överallt, stinker , smutsigt och ni skulle bara se källaren... Trodde bara att såna här platser fanns i TV men Nej...

Amanda tyckte likadant ochså. så, vi lekte med dom en massa lekar, hide and seek, boll jägaren, brottning, tv spel....jag blev hur trött som heltS! Fast, det var skit roligt xD Älskar barn och barnlekar! Der är ju så roligt cx

Sen så blev jag rädd D: Amanda sa att hennes mormor levde här och att hon besöker hemmet, Hennes moster likså sa att hon har sett henne och allt D,: Tyckte sen att det blev rätt obehagligt att sova där~ Jag pakade ner typ hela rumer och 10 st strumpor med mig mem, det var hur varm som helts. Jag och Amanda kunde inte sova...

Fast såklart så somnade Amanda xD Jag var så himmla trött och ville bara sova med det gick inte ;_; Vi sovde på en soffa och det var ju så himmla....;_; Först så sommnade jag i några min sen så var jag vaken och jag sovde typ några tim bara =_= PÅ EN SÖNDAG XC 

Inte nog med det, de hade 4 katter....katter...katter...4 st...*dying* JAG ÄR JU FÖR SJUTTON TYP ALERGISK MOT KATTER! 

I'm serius. Varje gång dom kommer till mig så vår jag röda ögon och måste klia mig. Och så nöss jag typ 100 gånger och var så snuvig... Underbart, eller hur? suck....


Ska försöka kortfatta mig nu xD När vi vaknade så var jag vrål hungrig. Då så hade hennes moster och han kommit hem och åt frukost med oss. Sen så lämmnade jag och Amanda tarlikarna i disken men, inte dom. Sen resten av dagen så var det en skål med flingor och yougurt på bordet. 

Hur många baciller inte sprida sig i deta hus?!Detta är ju farligt för barn på 3 och 7 åldern! Hela familjen borde stor städa....de förtjänar ett bättre hem. 

 

Men sen så kom hennes moster och gav oss 200 kr var O.O Det kanske ändå förtjänade sig~


                    Nu när jag är hemma så tvingar mig morsan att ta en duch...nu på direkten xD

                                                                   Ses!

Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards