❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 januari 2014 21:16

Sorry att jag inte kunde blogg så mycket idag D: Men, idag så började min fotboll igen ^^

Det var kul att se alla och så >w< Men...När vi skulle spela match så var det så himla många som var sura enligt mig o.o Jag vet inte vrf men några gick bara till omklädningsrumet och så blev typ alla skadade O.O

Några bara "jag har ont i ryggen" och sen kom den andra direkt och sa något liknande ._. Ensam så märkte jag att jag var mycket långsamare, när jag skulle kast mig ut så tog det mera tid >.< Det var ju Jullov ju och så många har nu inte rört sig så himla mycket antar jag xD

  

På tal om jullov....Imorgon börjar skolan D,: Kommer seriöst inte att vakna -.- Hoppas jag inte blir sen xD Första dagen i skolan på detta året~ Måste börja bra ^^ Gud vad trött jag är TT.TT Kommer sommna på jätte snabbt >w< Adjos amigos!

                                    

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 januari 2014 20:50

Letade som en galning efter denna openkng låtern >.< Detta är hela sången med spanskt text...Kunde inte hitta bättre :/ Hela "opening låten" Slutar 1:30. Hoppas ni gillar den ^^

Tycker den är helt ok :3 Kanske inte min favorit men säkert inte den sämsta o.o

Nu till Ending låten nr 1:

Usui...he's everywere o.o Nejmen, denna låten var helt ok ochså...Kanske litte sämre xD

Nu till Ending låten nr 2:

Den var bra, gillar den ^^ Hela stilen och allt xD

Imorgon blir det karaktärerna >w< Eller o.o?

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 januari 2014 13:16

Idag så hade jag en väldig " annorlunda" dröm o.o 

Av någon andlednig så skulle vi sätta oss i en ring. Några i min klass och som jag kände var med i ringen O.o 

Men plötsligt kom min matematik, engelska lärare in och sätte sig i ringen...Han skulle fråga oss frågor o.o 

Och såklart skulle min underbara lärare börja med mig. 

- Ni som gillar Sandra och vill vara vid hennes sida för alltid, räck upp handen.

 * Trode att jag skulle döda honnom*

 Men, rätt många räckte upp handen o.o Senare märkte jag att några karaktärer från animer var med i ringen! Men sen fick jag en svår chock... Miketsukami Soushi från Inu x boku ss var med i ringen och räckte upp handen O.O Sen så kollade han på mig och log. 

   

Jag blev helt what...Vad gör du i min dröm xD


Senare så skulle vi spela baseboll (eller hur man nu skriver det x3) Den som skullle skjuta ut bollen fick stå  på en pall...en väldigt hög pall. Och såklart skulle jag göra det >,<. När jag skulle ta på mig mina teniskor så vaknade jag o.o

  

                                 När jag vaknade var jag helt förvirad xD

                                  

Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards