❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 januari 2014 19:18

Har typ ingen energi i kroppen :/

Jag har ju ätit och så men ni vet...sån där känsla när man äter~

När man se maten så blir man äcklad och när man känner lukten så ryser man...

Antar att det mesta har varit med om något sånt där Dx 

Men, jag har ingen magsjuka eller vinterkräks sjuka :D För då borde jag spy all the time och smittat ner alla i hemmet med det har jag ju inte :3 

Detta är den högst troliga beviset till vrf jag mådde så illa:

Minns ni när jag skev om att jag skulle vara barnvakt i sopptipen?

http://mobil.sandrai.bloggplatsen.se/2014/01/26/10505610-andrade-planer/

Det är nog därför. Mamma och vännerna sa att det är nog därför jag mådde så~ Skulle värkligen inte förvåna mig om det var det >.<

Andra anndledningen till att jag mådde så dåligt:

Jag åt nog något dåligt q: Det är en bra andledning oxå...

Så, vet inte om jag kan gå till skolan imo....vi får se! Antar inte det precis...x,c 

Nu så ska jag träna på läxan ( igen) ;3 Man får inte läxan in i huvuet >.< 

                                             

                                                         Resten av dagen:

                                                         1. Läxa

                                                         2. Anime?

                                                         3. Läxa

                                                         4. Sova

                                                         5. Läxa

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 januari 2014 13:17

För det första, snusa och röka är skit dåligt.

För det andra, ni slösar era pengar på att döda er själva.

För det tredje, hur kan man måla så bra?

It's kind of creppy how someone can draw something like that o.o

Och för det fjärde, jag har läxor att göra mindes jag xD

Sen under dagen tänlte jag göra en massa random frågor >w<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 januari 2014 09:11

;_;


Är förbanad jag är sur, eftersom jag inte kunde gå till skolan just nu.

...

Det rimmade inte xc 

Igår mådde jag inte alls bra

Men idag mår jag bra.

Men jag fick inte gå till skolan.

Jag är så sur på mamma nu.

Litte kortfattad, vill inte tänka på det D:

Jag spyde igår och man måste vara hemma 2 dagar då och inte gå till skolan. 

Magsjukan har kommit till mig. Eller igår. Men jag blev tvingad att stanna hemma. Nu kommer jag att missa så sjukt mycket. Bild, so, no, musik, eng, men, jag skippar iallafall matten. Men jag vill gå till skolan. Why my D,:


Så idag så kommer ni få många inlägg eftersom jag kommer inte ha något att göra. 

suck....nu så mår jag bra iallafall~ Måste ju tänka possetivt även om allt blev just nu negativt >.<

 

Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards