❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 januari 2014 18:39

Det finns 1 OVA av Kaichou wa maid sama. Eller...*undersöker* NEJ DET FINNS TVÅ O.O Har jag kollat på den andra...? Det var så länge sen så jag minns inte...Nejmen jag måste ha kollat på den 0.0


                                 

Tyvärr så tror jag inte att det kommer bli en säson 2 på animen....MEN! OM DU SER ANIMEN MÅSTE DU LÄSA MANGAN!  

Visst, det finns ingen säsong 2 men mangan fortsätter allt! Jag fick reda på hur det slutade och allt blev klart och tydligt vad som hände. Mangan är så mycket bättre än animen, det finns så himla många scener som jag älskade och man blev helt kyaaa tro mig eller ej men, Usui är ännu snyggare i mangan! Animen var ju inte änns hälften av mangan >3< Ni får reda på så himla mycket om ni läser mangan ^^

 Jag lovar er, ni kommer inte att ångra er x,3

                                             

                                    

                                     

                                            

                                  

                                           

  

Jag säger ju det, Usui är hellt söt och snygg i mangan o.o Just look, LOOK AT HIM!.


Imorgon blir det en massa bilder ^^ Look forward!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 januari 2014 14:07

Tjena brorsor! Wait...är du en syster o.o? Sorry....

Äntilgen är det fredag! Skolan var rätt bra idag, vi skulle berätta om vårat jullov och man kunde skriva det på många sätt som dagbok och dikt. När vår lärare sa att man kunde göra en serie så skrek jag "YES". Men har typ inte tid att göra den och kommer nog inte att hinna ;-; Igår så snöade det :D Fast litte för sent >.< Borde ju va snö på jul men ja... Igår när jag var ute med hunden så såg jag när det snöade, det var så fint. Det blåste inget och det var stora snöflingor :3 Det såg så fint ut!

                                       

Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards