❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 januari 2014 22:56

Helt fantastiskt. Från när den började till slutet, jag älskade den all the way x'3 Hela denna "filmen" gjorde värkligen att man förstår att det inte är slut än. Ensam så har jag hört att det kommer bli en till säsong med Sword art online. Den kommer hetta " Gun gale online" Så, låt oss hoppas att det blir en till säsong ^^ Hur ska man beräta vad den handlade om xD Ni som inte har sätt animen kommer det ju vara svårt att förstå vem alla är D: Men jag säger så här, ni borde se sword art online :D 


Genres: Action, adventure, fantasy, game, romance, shounen.


Om ni gillar allt det så borde ni älska animen ;3 Kommer inte säga så mycket om animen eftersom då kommer det säkert bli Spoliers xD Men, filmen var amazing enligt mig  Så många minnen från animen kom fram och alla känslor cx 

                                  

                                                 

                                     

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 januari 2014 17:24

Ville vissa några täckninga som  jag gjorde förra året ^^ Skriver vad jag blev nöjd med pch vad jag inte ble nöjd med >w< Here we go!

 

  1. Hade bara lust att göra denna >w< Den tog väldigt snabb tid att göra och den blev väll okej~

Blev rätt nöjd med tjejens armar ^^ Killens händer kunde jag ha gjort bättre och litte bättre skuggning ><

   

2.Ännu en chibi täckning som jag gjorde samma dag xD Blev nog nöjd med killens ansikte o.o

Men den med gråa tröjan vet jag inte om det är en tjej eller kille O.o Antar att det skulle bli en tjej cx

  

3. För det första så kunde jag ha gjort en bättre bild på den >_< Blev nöjd med ögonen men blev hudfärgen. Det är så svårt att använda hudfärg tycker jag D: Den kan inte vara för blekt eller för mörkt...xc

   

4. Ville måla en litten pojke ^^ Håret blev väll helt okej likså ögonen :3 Men, den handen....vet ni vad det ska föreställa xD Japp, kunde ha gjort handen tydligare så man kunde se vad han gjorde TT.TT

   

5. Blev nöjd med håret och munen ^^ Ögonen kunde jag ha gjort bättre 0.0

  

6. Denna var den sissta täckningen i 2013~ Fråga mig inte vrf jag ville göra denna xD Ville prova något nytt säger vi x3 Men blev faktis nöjd 030. Kanske håret kunde jag ha gjort bättre xD


Oki, detta var bara några täckningar jag gjorde 2013 xD Har gjort massor med vet inte om ni orkar se alla ;3. Komentera. Ni får jätte gärn komenter till täckningarna och säga vad ni tyckte om dom! Ni kan säga vad jag borde ha gjort bättre och så! Det hjäpler mig jätte mycket ;-; För nästa gång jag målar så kan jag ju förbättre mitt fel ^^ Jag blir inte ledsen eller nått sånt x,3 Alltid när jag kollar bloggen så kollar jag först på om jag har fått nya komentarer/ frågor (: Tack för alla komentarer jag har fått än så länge x,)


Blir jätte glad  ^_^

  

* Anstränger mig väldig mycket och kan måla i dagar sama täckningar xD*

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 januari 2014 15:48

Efter en lång tid så har jag klarat av det....Med mycket skador och besvär...jag har städat rumrt ._.


För det första, jag ville ha musik att lyssna på när jag städande men...Min älskade högtallare dog! Den gick sönder och måste nu slängas ;-; Det funkade så bra...why ;_;  Och när jag hade damnsugat färdigt så fick jag skit ont i ryggen D,: 

  

Jo! Har jag skrivit att jag har en hund 0w0 Han heter Niko och är en border collie eller hur man nu skriver det xD

Han är den bästa hunde x,3

idag när vi åt så kom han till oss och satte sig med oss :3 Tror ni inte mig? Tur att jag gjorde kort ^^

        

                                                           <3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 januari 2014 12:42

Okej, vaknar på morgonen och tänker så här: Idag så ska jag hela dagen vara i sängen och inte göra något. Tänker bara lata mig och vara en äkta latmask =.=.Men då kommer brorsan in och säger att jag ska vakna och att mamma har gjort frukost. Jag kastar en kudde på honnom och säger att jag kommer snart xD Kollar in bloggen och har fått två nya komentarer och blir jätte glad och kännner att detta kommer blinen bra dag ^^ Men, allt är inte som det värkar...


Mamma- Sen när du är klar så kan du väll gå ut med hunden?


Me- Va, vrf jag ;-; * det regnar ute *


Me- Jag planerade att idag så ska jag inte göra något ;_;


Mamma- Sen så ska du ju städa rumet.


Me- O.O


Mamma- Plocka iordning kläderna, damnsuga rumet, ta dina kläder från tvättstugan mm.


Me- Varför idag ;-;


Mamma- Och byta lakan på sängen.


Me- Det blev ändrade planer då...* helt förkrossad ;_; *

                                        

                                                         ;_;

Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards