❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 januari 2014 18:28

 1.When did you start like anime/manga?:


 SVAR: Hmm, tror det var 2007 eller 2008....  då när jav var ca 6 eller 7  år xD Sen dess har jag varit helt galen i det <33

  2. How did you start with reding manga/anime?


SVAR: Hmm, jo! Min brorsa läste en serie som heter bleckmmossen i kp och jag blädddrade alltid fram till den sidan och kollade på bilderna xD Senare så började jag läsa dom tidningarna som vi hade hemma och jag var hellt förelskad i  bleckmosseen. Jag började gå till bibloteket och läsa den och allt sånt ^^ Senare så bestömde jag mig ta reda på vad hon målade och fick reda att det var manga :D Det tog en mycket längre tid  att få veta vad anime var och det var faktis inte allls länge sen jag började kolla på anime cx Bleckmossen är nu min favo manga och tror att den kommer alltid vara det :* Gör sennare ett närmare inlägg om bleckmossen xD

  

3. Name one favorite chatacter.  


SVAR: BARA EN PERSON!?!?!Helt omöjligt o.o Älskar så himla många karaktärer....*thinking hard*  


Chizuru Yoshida från kimi ni todoke blir det :* 


   

4. Name one character that you hate. 


SVAR:  Kikyō från Inuyasha...sorry Kikyo men du är den utvalda :/ 


   

 5. With manga did you read last?


SVAR: Ouran high school host club <3


 

6. With anime did you whach last time? 


SVAR: Deadman wonderland OVA


 

7. Which anime do you want most to have a second season of? 


SVAR: Alla såklart! Men det finns animer som MÅSTE få en till säsong som: 


Vampire knight, fruits basket, ouran high school host club, amnesia, tonari no kaibutsu-kun,kami-sama hajimemashita, inu x boku ss, Free!, BTOOOM!, deadman wonderland och en massa mer!!! 

  

8. A good song that you like.                                                              

9. Last manga you finished.


SVAR: Hiiro ouji ;_; älskade den mangan och önskar att det fanns mera kapitel och böker av den D:

 

10. Last question...what is the best movie you saw?

SVAR: Howl no Ugoku shiro, så länge^^

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 januari 2014 15:50

                                                              OMG....

  

                                                  Är detta mitt paket.....?

   

                                                             Ja.....

  

                                                     Äntligen......



  

ÄNTLIGEN HAR MITT PAKET KOMMIT!!! EFTER EVIG VÄNTAN HAR MINNA KÄRA MANGOR KOMMIT TILL MIG!!!

   

* GLÄDJETÅRAR :,D*

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 januari 2014 14:34

Found it! Älskar denna täckningen! So kawaii >.<!!! Så som jag förut skrev så avgudar jag helt hur han målar, Ni hittar honnom på youtube med namnet: markcrilley ^^ 

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 januari 2014 12:55

Blev klar med headern idag ^^ inte att jag blev nöjd men ._. Väntar just nu på posten o.o Beställde 4 mangor som skulle komma tills jul men dom kom inte >.< Har väntat ett år xc. Det är 3 böcker av kamisamma kiss och en av vampire knight >w<

 


Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards