❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Sjuk...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 januari 2014 09:11

;_;


Är förbanad jag är sur, eftersom jag inte kunde gå till skolan just nu.

...

Det rimmade inte xc 

Igår mådde jag inte alls bra

Men idag mår jag bra.

Men jag fick inte gå till skolan.

Jag är så sur på mamma nu.

Litte kortfattad, vill inte tänka på det D:

Jag spyde igår och man måste vara hemma 2 dagar då och inte gå till skolan. 

Magsjukan har kommit till mig. Eller igår. Men jag blev tvingad att stanna hemma. Nu kommer jag att missa så sjukt mycket. Bild, so, no, musik, eng, men, jag skippar iallafall matten. Men jag vill gå till skolan. Why my D,:


Så idag så kommer ni få många inlägg eftersom jag kommer inte ha något att göra. 

suck....nu så mår jag bra iallafall~ Måste ju tänka possetivt även om allt blev just nu negativt >.<

 

 
 
Emma

Emma

29 januari 2014 09:38

Hej! Söt blogg.
Hoppas du mår bättre!
Fina bilder. Tecknar du? Det gör jag, gå gärna in och kolla på dunsaluns.
Ha det bra!
Blogga på från "karantänen"...

http://dunsaluns.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

29 januari 2014 10:56

Hejsan ^^
Jag mår mycket bättre nu :D
Japp, jag tecknar men, der är mest manga som jag tecknar~ Har inga större talang på att måla naturligt och sånt ):
Ha en underbar dag ^_^

Pss...Kollade in din blogg, du målar jätte fint

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

29 januari 2014 18:20

ugh D:
att spy är typ det värsta som finns... :s
jag antar att du inte får gå till skolan imorgon heller?
läs random böcker som är bra, manga, se på anime, rita, blogga, lyssna på musik och sov...
det brukar få dagarna att gå lite fortare ;3
oftast...

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

29 januari 2014 19:01

Japp, spy är nog det värsta bland alla sjukdommar Dx
Men, jag har ingen magsjuka eller något sånt för då borde jag har smitat ner hela min familj och ja...dom lever ju fortfarande och alla är friska xD
Jag läste manga,målade,bloggade,lyssnade på musik och villade o.o Hur kunde du veta allt som jag gjorde? >w<

 
Ingen bild

Julia

29 januari 2014 21:03

O, jag har en idé! Titta på animen Gosick (go sick)! Är inte hundra på vad den handlar om men namnet passar ju :) Krya på dig =3

『 ᗪ丨ᗪ丨』

29 januari 2014 21:11

Hahaha x,D
Passar ju perfekt! x3
Har ju hört talas om den men, har ingen aning vad den handlar om ^w^
Tack så mycket, ska göra mitt bästa =,D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards