❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 25 december 2015

Friday special!: MERI KURISUMASU

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 december 2015 21:53

 

Friday special!: MERI KURISUMASU

Like let's make this clear, ska ni till Japan så ska jag med i resväskan okok dåså vi fortsätter på inlägget ~

Kurisumasu Omedetoo
God Jul

 

Santa No Ojisan
Tomten

 

Kiyoshi Kono Yoru
Stilla natt

 

Tonakai
Ren

 

Makka hana

Röd nos/mulle

 

Kurisumasu No Hi
Juldagen

 

Miko

Kristen

 

Hubuki
Snö storm

 

Hoshi
Stjärna

 

Jinguru Beru
bjällerklang

 

Sori
Släde

 

Odoru

Dans

 

Kokoro

Hjärta

 

Hogaraka
Fine/Bright~~~


Shinnen Omedetoo
Gott nytt år

 

Ai Suru
Kärlek


Yuki Dama
Snöboll


Yuki Ga Furu
Det snöar


Yuki Daruma
Snögubbe

 

Yuki Hira
Snö flinga

 

Kurisumasu No Ki

Julgran

 

Yorokobi
Glädje

 

Iesu Kirisuto

Jesus

 

Akambo
Bebis


Fuyu
Vinter

 

Kami
Gud

 

Kurisumasu No Ongaku
Jul musik 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards