❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 15 november 2015

#prayforparis

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 november 2015 20:17

Antar att de mesta av oss gick med huvud neråt under gårdagen.
Det var verkligen ett hårt slag och svårt att verkligen öppna ögonen för vad som just nu händer.
Vaknade igår och fick veta snabbt vad som hade hänt och först så tog jag inte det så värst mycket på allvar för nu för tiden händer ju bara en massa hemska saker runt omkring en men man vaknade ju snabbt.
Jag kanske satt där i TV soffan några timmar, eller faktisk hela dagen och följde händelsen, hörde på Stefan kommentarer och läste hela dagen vad som händer och hade hänt.
Under den tiden jag inte satt vid Tv:en så var jag på olika sociala medier och fixade min profilbild till deras flagga.
Jag redigerade här bloggens header och jag kände mig bara så förfärligt väderlös för att jag bara satt hemma och det var det ända jag kunde göra med min kraft.
Jag samlade mig så mycket information som möjligt under gårdagen så jag faktisk kan kommentera och säga svagt min egna åsikt~
Denna terroristattacken fredag den 13 kommer påverka alla och det absolut hemska ja kanske är att denna händelsen kommer påverka flyktingkrisen så in i helsike now OCH NU KOMMER ALLA MEDIER VAR FULLA MED HATE
PÅ ALLVAR, ALLA KOMMER HATA PÅ DOM SÅ MYCKET
Och dessa flyktingar som VERKLIGEN BEHÖVER HJÄLP kommer ha så mycket svårare och allt KOSXNJLSDBXLKADNCÖKJSDNLXÖKAB NEJMEN NU ÄR JAG GAAAAAH
PÅ ALLVAR NEJMEN FY SKJUTNINGEN VAD MÄNNISKOR KAN VARA DUMMA IBLAND OCH ELAKA
VADÅ FÖR ERA "BRÖDER"
URSÄKTA MIG SÅ VÄRST MYCKET MED VART STÅR DET I KORANEN ATT MAN SKA PLÅGA MÄNNISKOR FÖR DERAS RELIGÖSA TRO FÖR FAN
ATT DÖDA CIRKA 125 OSKYLDIGA MÄNNISKOR
ATT SKADA OMKRING 300 MÄNNISKOR
FÖR GUD OCH RELIGIONEN, JOMEN OKEJ HELT ÄRLIGT VAD ÄR DET FÖR RELIGION NI HAR SKAPAT ELLER
FÖR Ä NOG KANSKA SÄKER ATT INGEN RELIGION TILLÅTER DÖDA OSKYLDIGA MÄNNISKOR.
VEM SOM HELST SER VÄL ATT DET ÄR FEL
TERRORISTER ÄR JU INTE ETT DUG TREVLIGT
Jag vet att se vill väcka rädsla hos andra.
Men vad jag ser är det bara sorg och hur förbannad människan blir.
Javisst är man rädd, vem är på tur? Är det vi, vad händer snälla sluta och det är väl klart att man blir rädd men de mesta personer är envisa och visar inte sin rädsla även om de har någon.
Ack, så mycket kan sägas men ska skippa det.
Vill bara göra det jag kan göra för Frankrike och för andra och vi får se vad det blir av det.
PUSS OCH KRAM FÖRLÅT FÖR DEPRIMERANDE INLÄGG D:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards