❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 29 november 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 november 2015 18:43

UGUU VARFÖR ÄR DEN SVENSKA SOM KALLADE GRAMMATIKEN SÅ FÖRBANNAT TRÅKIG

JAG ÖVERLEVER JU LIKSOM MEN DET ÄR SÅ SURT FÖR DET FINNS KIND OF SÅ MÅNGA SAKER JAG VILL GÖRA ISTÄLLET FÖR ATT PLUGGA GRAMMATIK
UGUU
I WANNA READ SILENT VOICE
DET ÄR EN MANGA SOM SER HELT HEARTBROKING UT OCH JAG ÄR REDO ATT OFFRA MIG D':
Hörde att den handlar om en tjej som är döv och hon har blivit mobbad i skolan och den är också rätt hörd i olika sociala medier att man bör läsa den så vill verkligen ta för mig och läsa den~!
Det finns saker man måste ta sig till i livet som att lyssna på " can you feel the love tonight" med lejonkungen och gråta med, och läsa viss manga och kolla på några animes.
AAAA VARFÖR ÄR DEN LÅTEN SÅ FEELINGS FULL JAG KLARAR HELT ENKELT INTE AV ATT LYSSNA PÅ MUSIK OCH BLOGGA
CAAAAAAAAAAN YOUU FEEL THE LOVE TONIGHT
DEN ÄR SÅ FIN
ALLTSÅ JAG BEKLAGAR MEN MÅSTE FÅ MED LÅTEN I INLÄGGET

SÅDÄR JA NU SJUNGER VI MED
CAAAAN YOU FEELS THE LOVE TONIGHTTTT
KLDAB LKAD PHADBC 
Det är som om det är jag som gråter i slutet av låten, när pumba och den andra som jag inte minns namnet börjar gråta känner att jag passar in så bra där.
Min musiksmak består av Disney låtar på alla språk, K-pop, J-pop/J-rock en massa japanska låtar och olika vocaloid och anime op & en songs och fandom låtar å soundtrack från olika animes och låtar som jag hittar på AMV.
....
JA JUST DET JAAAAA
JAG SKULLE SKRIVA OM NÅGOT AWESOME NU MINNS JAG DET JAAA
RADIO
JAG STALKADE UPP FÖR RÄTT LÄNGE SEDAN ETT POLSKT ANIME RADIO
DÄR DE SPELAR UPP OLIKA ANIMES OPENING, PRATAR OM OLIKA ANIME OCH EN MASSA K-POP OCH J-POP OCH PRAT
OCH DÅ FICK JAG THIS FEELING
JAG VILL SKAPA ETT SVENSKA
OTAKU RADIO
DETTA SKA JAG BLOGGA MER OM FÖR JAG VILL VERKLIGEN HA NÅGOT SÅDANT 
WAAAAH JAG ÄR SÅ GLAD OCH TAGGAD NU WEIII

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards