❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 20 november 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 november 2015 20:41

Friday special!: STAY FABULÖS
Nope detta är ingen sådan där modeblogg som typ alla andra bloggar det här är fortfarande den flummiga oseriösa bloggen C:
Bevis?
Potatis.
Är rätt säker att ingen modeblogg skulle skriva helt random potatis.
JOMEN TILL RUBRIKEN JAG TYCKER DET ÄR JÄTTE TREVLIGT MEN KLÄDER SÅ LÄNGE DET ÄR NÅGOT FABULÖST C:
Så var går gränsen till fabulös och normalt?
NU I DETTA INLÄGGET SÅ SKA VI FÅ VETA DET >:D
DETTA AVSNITTET: OUTFIT
SÅ HÄNG MED~!

Denna tröjan är drömtröjan.
Alltså, jag är paff this är min dream

Fy fasiken vad den tröjan liknar mig >u<

OM NI SER SÅDANA HÄR SÅ REKOMMENDERAR JAG VERKLIGEN ATT KÖPA DOM c8
Har dem med vita pandan och de är helt underbara, bekväma och det ser ut som om man har knästrumpor men egentlige så är det tights och de är verkligen hur söta sim helst c':

Skulle ju lätt ha valt den rosa tröjan, dock så gillar jag de andra med But just VART KAN MAN FÅ TAG I SÅDANT
ELLER NEJ
VART FÅR JAG TAG I PENGAR




| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards