❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 17 november 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 november 2015 19:01

Okej, låt oss pratar allvar.
Typ för första gången.
Nu går vi in på ett känsligt område here.
Snapchat.
Vi trodde att Facebook var uppe på tronen en bra stund fast då kom KIK in den där sociala chatten som alla har.
Seriöst, alla.
Förutom jag såklart som har den gamla och hederliga Skype xD
JOMEN SEN KOM INSTAGRAM IN
Och nu så är insta väl kingen av kingen so yes.
Men då kommer snapchat och alla ba "OMG this"
Först var det inte så värst populär men nu så är det ju symbolen för 2015~
Och yes I have snapchat även om jag aldrig använder den så bör man har den.
Like, min klass skulle inte släppa mig in i klassrummet om jag inte hade snap.
Så allvarligt är det.
Vad tycker jag om this? Alltså, det har ju gått rätt långt now och nu så säger alla att snap har något virus om man uppdaterar och allt MEN SÅ KOMMER MAN DÄR MED DEN HEDERLIGA IPHONE 4 SOM INTE GÅR ATT UPPDATERA
IPHONE 4 I ETT NÖTSKAL
Det är ju kul men snapchat det får man ju säga MEN DET ÄR JU SÄMSTA STALKING APPEN EVER
Pffft, det är ju verkligen inte så att jag har den bara för att stalka andra nejdå.
...
Eftersom när man tar en screenshot något SÅ BLIR HELA SKRÄMNEN ROSA MAN BARA TOP SECRET VERKLIGEN
VET NI VAD NU GÖR VI EN LISTA
VARFÖR SNAPCHAT ÄR EN DÅLIGT STALKING APP:
1: Man ser när du tar en screenshot
2. Människan ser när du har öppnat bilden
3. Man kan råkar skicka på my story istället till sin snapchat stalking kompis
Den sista är ju värst, när man skickar bild på sin vackra dubbelhaka och sedan.
Nope.
Tyckte ändå att det börjar bli rätt tjatigt nu om snapchat men eftersom det är ett känslig område ska vi inte säga för mycket.
Det är ju faktisk rätt roligt och trevligt c8
So No hate C:



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards