❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 18 november 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 november 2015 21:01

HEJ ALLA FABULÖSA ENHÖRNINGAR FLYGANDES DÄR UTE c8
Kommit hem från teatern för inte så länge sedan och den är super trevligt med teater och jag trivs om någon undrade över det =w=
Idag hände det heller inte så värst mycket i skolan, well förutom att Romeo/Luigi/Fred har hittar en crush now och jag kind of shippar söder henne c':
Nejmen är det bara jag som shippar människor i verkligheten? o-o
Visst man fangirlar inte lika mycket men vad ska man ta sig till med livet annars om inte att shippa? cx
Jomen har en hel del ship här och där, Yaoi och yuri och yari~
Yari är ett sammanfattat ord av Yaoi och yuri, so tjej x kille to be lite mer förståelse full :3
NYTT ORD YARI OMG SÅ STOLT
Alltså min fabulösa ordbok kanske blir av owo
WELL THEN, NU SÅ SKA JAG GÖRA NÅGOT NYTTIGT
TA FÖR MIG OCH GÖRA MINA NYÅRSLÖFTEN
FRÅN FÖRRA ÅRET ALLTSÅ
INGA STORA FRAMGÅNGAR PRECIS
AJA, DET LÖSER SIG JAG DRAR NU OCH KOLLAR PÅ DE SENASTE AVSNITTEN AV GINTAMA OCH LITE SÅDANT, HAR OCK ALLA MADOKA MAGIC SPARKEL FILMERNA ATT KOLLA PÅ OCH OMG
JAG HAR DISSAT SÅ BRUTALT ADVENTURE TIME
DET SKA JAG GÖRA NÅGOT ÅT OCKSÅ C:



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards