❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 21 november 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 november 2015 19:40

OMG HAR NI SETT SHOGUN ARC TRILERN
NEJMEN JAG DÖR PÅ ALLVAR SÅ MYCKET FANGIRL KLARAR INTE JAG AV ADAKNCLKDSBOPJXWD
KMAUI BAE OCH ALLA ALLA DET KOMMER BLI SÅ EPIC ALLSÅ TROR ATT ALLA KOMMER SÄGA THIS IS THE BEST ANIME ARC EVER
OCH MAN BARA KLASNOCKDWAKABOFI
2 DECEMBER 
JAG ÄR BARA FÖR TAGGAD MEN ALLA GÅR JU RUNT OCH SÄGER ATT DET ÄR SISTA ARC I GINTAMA OCH DÅ BLIR MAN JU HELT HEARTBROKEN
ÄNTLIGEN FÅR MAN SE KAMUI OCH HOPPAS VERKLIGEN ATT NOBUME KOMMER UPP JAG SAKNAR DESSA SÅ MYCKET
KAMUI VS GIN, KAMUI VS KAGURA, GIN X TAKASUGI OCH TROR ATT DET BLIR NÅGOT SOUGO VS KAMUI MED, TÄNK OM DET BLIR SOUGO VS NOBUME
Jag är jätte taggad men alltså jag kommer ju gråta sönder mig själv.
DET KOMMER VARA SÅ SORGLIGT
Tårar, epicness och all komedi och kärlek och dessa gintama feels.
Kan lova er att detta kommer bli perfekt, unforgettable.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards