❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 12 november 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 november 2015 20:23

ACK BEKLAGAR FÖR MITT SENA OCH GLÄDJESPRIDANDE INLÄGG IGÅR BUT WELL
Åkte till pappa och så kollade vi på den polska historien.
Till lite mer över 23.00 så yes.
Man bör ju kunna lite c:
Vi skulle checka av våran mest högsta extrema slut pulsen idag på idrotten och man var ju rätt slut efter sisådär 17 varv runt planen och en massa hopp och allt.
INTE NOG MED DET HADE VI DET DÄR SOM KALLADE MATTE PROVET IDAG
OCH KÄNNER MIG RÄTT STOL FÖR PÅ DESSA SVÅRA RÖDA SIDOR GICK DET JU ÄNDÅ HYFSAT DÅLIGT OCH INTE HELT DÅLIGT C':
ÅÅÅÅÅså sedan spanska.
Vår spanska lärare i ett nötskal.
Kan inte svenska och är helt enkelt en mindre bra lärarens så spanskan dödar ju en hel del av oss D:
Men okej slut pratat om det nu pratar vi om något trevligt :3
FÖR ER SOM KOLLAR IN BLOGGEN VIA EN DATOR OR SOMETHING KANSKE HAR LAGT MÄRKE TILL ATT JAG HAR EN MUSIKSPELARE ÖVERST PÅ BLOGGEN? :'D
Dock med bara två låtar och de som kollar genom mobilen, surfplattan kan inte se den och lite surt för jag bloggar ju ensam på skolans iPad och kan inte se den så lånade min brors MAC och det var ju trevligt att hålla en laptop c':
Fandom blir inte så värst mycket men ska se till nu i helgen att hålla på med någon fandom och vi får se vad det blir >3<
Btw nu så ändrar vi tema till något inte lika trevligt~
Igår när jag skulle la mig så var mah feeling på nivå 99%
Do u know what I mean? D:
Det är typ när man kan bryta ihop när som helst, du kanske bara snabbt tänker på något inte så kul och så får man tårar i ögonen, man är bara extremt känslig that moment.
Så hände det igår och ville bara vara ensam för vad jag än skulle säga så skulle det bara gå illa ut och ibland så är det ju så! C:
Tror att många har känt " feeling 99", allt från man kanske om några enstaka sekunder bryter ihop på grund av någon film eller något som faktisk har hänt~
OMG JAG HAR KOMMIT PÅ ETT NYTT ORD
FEELING 99
WHEN YOU CAN'T TAKE NO MORE
Alltså Den fabulösa ordboken blir ju bara längre och längre, så stolt ;^;
Nejmen tror att feeling 99 är något mer negativt när man är ledsen och helt enkelt inte orkar något mer och 99 är precis intill gränsen till 100 och då ger man helt enkelt upp och bryter ihop.
VILKET DRAMA INLÄGG FÖRLÅT JAG MÅR BRA HOPPAS ATT NI GÖR DET MED <3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards