❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 10 november 2015

Ruttna potatisar och snyftningar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 november 2015 19:41

JAG KLARADE EN SVÅR UPPGIFT PÅ MATTE
OCH JAG BARA SKREK UT MIN GLÄDJE
OCH SOM BELÖNING SATTE JAG MIG VID INTERNET
HEJ PÅ ER
:'D
HAHAHA HEJ HEJ HEJ JAG ÄR SÅ GLAD SÅ KÄNNER MIG LITE FLUMMIG MEN NI KANSKE INTE MÄRKER AV DET 8D
HAHAHAHA BTW ALLA NU PÅ ALLVAR HAR BÖRJAT TAGGA JULEN
ALLA AFFÄRER OCH NU PLÖTSLIGT SKA VI KÖPA PAKET TILL VARANDRA OCH BESTÄMMA DET
JOMEN VISST DET ÄR JU MYSIGT
Men vet ni när den riktiga julen börjar C:<
När rean börjar på alla affärer
Just perfekt.
När jul rea kommer då så äre fram med julskinkan och allt Ohmy det är så underbart ;w;
OCH KAN NI TÄNKA ER ETT LIV EFTER MATTE PROVET
WAAAH, SVÅRT ATT FÖRESTÄLLA SIG RIGHT DARLINGS~?
Sedan så har jag läst 4 sidor av min minecraft som jag fortsätter att tjata om men seriöst tror att jag dissar den och läser hunger games
Stackars er, får vara med min och besluts ångest xD
PÅ TAL OM BESLUT ÅNGEST, ÄR DET VERKLIGEN JAG SOM HAR ETT SÅDANT FÖRFÄRLIGT PROBLEM MED ATT VÄLJA KLÄDER TILL SKOLAN? D':
Jag seriöst bara sitter där och ställer mig SAMMA RUTTNA POTATIS FRÅGAN vad jag ska på mig så jao.
Detta kunde jag ju inte ha för det hade man ju inte för länge sedan, detta var smutsigt, där var ett hål och den där var i tvätten, och det känns som man inte har några kläder alls.
Även om man har.
Man ska ju ha på sig det man vill och tycker är bekvämt men det är något som bara håller imot mig >n<
Så jao min stylist Amanda får stå ut med mitt panik fråga varje morgon vad jag ska ha på mig till skolan och well yes She hjälper me för alla vet nog efter den här tiden hur min garderob ser ut men oftast samma rutin med kläderna i veckan xD

Just now lyssnar jag på Astrid Lindgrens " hjältemodiga" och har några tårar här på gång av hur fin den är ;w;
Tänk att teckna en animerad film eller skriva manus till en film som verkligen är till alla åldrar, något mellan Disney och alla studio Ghibli filmerna Ohmy ohmy skulle ju bli ett mästerverk.
Dock så är ju de mesta filmerna av studio Ghibli något med Disney att göra c':
Nejmen vill verkligen vara med och göra en sådan klassiker som "spirited away" och jao skulle vara underbart oWo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards