❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 5 november 2015

Epic dissad

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 november 2015 19:10

ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT IMORGON ÄR DET PROV PÅ SO, JAG KAN MEN DET ÄR JU SÅ MYCKET 200 ÅR SKA MAN SKRIVA UNDER 1 TIMME DET ÄR JU SOM ATT BERÄTTA SIN KÄRLEK TILL GINTAMA OCH MAN HAR BARA EN TIMME PÅ SIG
ACK.
SEN SÅ ÄR JAG HELT HEART BROKEN
Det var några jobbmentorer hos oss idag och det var en bibliotekarie som jag kände igen för vi har pratat när vi är jag är i bibblan och så varje gång~
Så jag var helt extraherad när hon kom and just like " JAG VET VEM HON ÄR "
Och så pratar hon och kollar på alla i klassen.
" sorgligt nog känner jag inte igen någon av er här, har inte träffat någon härifrån i bibblan "
Och så sitter jag där.
Helt heart broken, like right in the feels
Romeo och Amanda skrattade och jag hade hemska feels, #foreveralone på allvar
Sedan funderar vi lite på vilket jobb man ska egentligen välja, för jag vill inte ha all press senare så jag funderar nu~
Jag vill gå linjen samhälle och Media eftersom jag hör under natten hur de skriker efter mitt namn *^*
Nejmen jomen på allvar det är min sak det men däremot vilket arbete jag väljer är svårt D:
Vill ju animera en film, bli serietecknare och kanske ha något med Disney företaget att göra men som hobby för om det blir mitt jobb kommer jag definitiv att trötta på det >n<
Får då gör man det under press och stress och inte med nöje D:
Ska inte ta så mycket mer om gymnasiet för ni kommer vara tvungna att stå ut med mig när jag ska välja och nästa år kommer vara #hardlife för er läsare med min ångest men vi klarar oss tillsammans c':
Teater var kul igår det med OCH VET NI DEN KÄNSLAN DÅ MAN KAN ÄNTLIGEN VÅGAR SÄGA HEJDÅ TILL NÅGON EFTER TEATERN
OCH DE SÄGER TILLBAKA
MYGOSH SO HAPPY ;U;

 
 
Ingen bild

ANONYMA COSPLAYERN :3

8 november 2015 10:02

Det finns en ytterst hjälpsam bok om det ämnet som heter "Dina studier och ditt liv" av John M Steinberg. Den har fokus på rätt ställe om att skolan inte är hela världen och den har massa frågor du kan ställa till dig själv så du får upp ögonen för vad du är bra på, din inlärningsteknik, i vilket jobb samanhang du passar bäst och så. Den kanske låter lite tråkig, men det är verkligen värt att spana in den på bibblan :) ♥

『 ᗪ丨ᗪ丨』

8 november 2015 21:59

YES I NEED IT
Vill inte ha värsta paniken ever framför gymnasievalet och min som kallade " framtid" ( mygosh vad kommer det bli av med mig x'D )
Den låter intressant och tror att detta är det jag precis behöver ;W;
Ska se till att stalka upp den i bibblan (๑˃̵ᴗ˂̵)و
Tack för tipset extremely fabulösa enhörningen c'8 ❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards