❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Följ med Sandra till Stan~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 januari 2014 13:04

Igår var jag i stan :D Men, vi skulle kläder till mig ._. Well, jag hade extremt problem med kläderna på sistonde så jag var ju tvungen. Blev rätt nöjd faktis o.o Fast det var inte kul att prova alla kläder >.<

Sen så åkte vi till Maxi c: Och jag gjorde en massa kort för jag hade tråkigt xD 

   

Kanske kan köpa en sån til föreldrana eftersom jag inte pricis driker kaffe o:

   

Rätt fin faktis ~

      

Suddiga bilder tyvärr D: Älskar alldit där det finns pennor och papper och sånt >3< 

   

Ett skissblock :3 Skulle nog behövas ^_^

   

Nejmen gud vad kawaii >w< Hur sötsom helts!

   

Creppy o.o

   

Herregud! Hur många kan det vara 0.0

   

Åhh....bläää :P 

   

Vart man än går i alla affärer man mötter alltid på detta.

   

Man kan ju bada i alla clementinter 030

   

För mycket marsipan ~

   

Lyssna alla, dom kanske ser goda ut men man ska alldrig kolla på utseändet! Köpte en gång en sån och dom var INTE GODA 0-0 Gammla och hårda :,c

   

Va stora 0.0 

 

 Sushi <3 Eller...jag har alldrig provar det och alla säger att det inte är så gott :,( Mitt nyårs löfte var att prova shushi iallafal xD

             

Man behöver rätt mycket om man vill göra det ensam *_*

  

 Miss manga mascara....Även något sådant kommer inte lyckas att få mig används smink. 

Det var allt xD Sen kommer Amanda till mig idag, yey ^^ Men, måste vänta ~

Får måla på min nya serie så länge ;3

 

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

25 januari 2014 15:48

vem. säger. att. sushi. inte. är. gott?!!!!!!!!!!
det är liksom hur gott som helst och jag är starkt beroende!
för det är beroende framkallande...
och när man vet hur man gör är hemmagjord godare, än take away, för även om takeaway är fräsh o så så är helt nylagad sushi underbart~
och även om man tycker om olika saker tror jag att de flesta ogillar sushi pga rå fisk, som de aldrig smakat...(väldigt många vågar inte smaka lax nigiri...)
men det är liksom bara "rena smaker" och tro mig! DET ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!
för sushi kan vara så olika, riset kan vara mer eller mindre sött, sjögräset är krispigare på vissa ställen, och vissa pepprar på med wasabi...
men men, ja, SUSHI FOR THE WIN! (bry dig inte om om folk säger att det inte är gott, för det kom på 70/80-talet till sverige, och har ju liksom stannat, så det måste ju finnas efterfrågan, eller hur?!)

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

26 januari 2014 16:45

Hahhah xD Måste erkänna att du övertalade mig att äta shushi ;3
De säger ofta så här:
Nja...det smakar sådär. Du kommer nog inte gilla det~
Men man vet ju bäst ensam om vad man tycker~
Detta med rå fisk tror jag gör mycket att man inte äter det. Man kanske är rädd på att smaka på det eftersom vi är vanna med vår fisk.
Fast mäniskan måste prova ny smaker >w<
Jag tror att man måste prova sig fram till vilken smak som man gillar bäst. Det finns så många altenativ på sushi, gillar man starkt så kör man på det, gillar man sött så gör man det~ Så som du skrev xD
Om jag nu ska smaka på sushi så gör jag hemma. Man kan ju köpa ett helt shushi paket som inte alls är en smak. När man gör ensam kan man ju bestämma själv hur mycket man vill ha och sånt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards