❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 26 april 2016

/ PEARLS: CAPITAN JACK SPARROW \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 april 2016 17:31

- 4 pärl plattor-3600 pärlor-Oändligt många timmar- en hel del struggle - Praise me senpai

- Ju längre ifrån man är från tavlan, dessutom bättre ser man -

Btw, Sverige har ett sådant omväxlande väder med snö i början av Maj, WELCOME 2 SWEDEN 

 
 
KawaiiNekoSan

KawaiiNekoSan

8 maj 2016 12:41

Gud vad fin *^*
Gilar den även om jag inte sett filmerna. Vill också pärlplatta :c Var hittar man saker för billigt pris?c:

http://KawaiiNekoSan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 maj 2016 21:13

NEJMEN ÄLSKADE NEKO-CHAN JAG VAR SÅ FÖRVIRRAD FÖR HITTADE INTE DIN BLOGG OCH TRODDE ATT DU HADE SLUTAT OMG DU GAV MITT NÄSTAN ETT HJÄRTANFALL DÅ ;n;
I'M SO HAPPY U ARE BACK ;;3;;
Tack så jätte mycket söta du~! C':
OHMY HAR DU INTE SETT PIRATES OF THE CARRIBEAN FILMERNA ALRIGHT VARNAR DIG INNAN DET ÄR FÖRSENT NOW
Man dras in i en fandom där det inte finns någon escape och du kommer önska att du var en pirat. Like. The best film ever. Och en av de brutalaste fandomen gotta say xD
Man kan börja simpelt med att gå till en leksak affär och köpa pärlor + Pärlplattor och googla runt lite efter insperation and guuurl, Hetalia och Tokyo ghoul Will I say, och AOT c;
Om du vill köra hardcore som jag så finns det någon som heter " photo Pearls" och det är rätt dyrt, men man laddar ner en app och så väljer man vilket som helst bild man vill pärla och så visar dig den en mall, och varje pärla har en siffra så den säger maybe " pärla 5 på denna raden mm " men som sagt, hardcore xD
Kretiv affärer, leksak affär, bör vara rätt billigt om man har tur och satsa på på en rengbågsfärgade Burk så att man inte behöver köpa like 1 påse grön, 1 påse blått bara att man har lite av alla färger C:

 
KawaiiNekoSan

KawaiiNekoSan

10 maj 2016 16:37

Vänta...va? Kommer du ihåg mej?D:
Lilla mig, men omfg thank u Sandra-senpai ;u; FÖRLÅT FÖRT HJÄRTANFALLET.

Aa men okej, då ser jag inte Carribean, becuase jag började kolla på Vänner ;u;
Men tack för tipsen ;u;

http://KawaiiNekoSan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

12 maj 2016 20:41

KRISTALLKLART ATT JAG KOMMER IHÅG LILLA ADROABLE NEKO-KOUHAI JU, HOW COULD I NOT MAH DEAR FRIENDO ;W;
Lugnt, börjar bli vann att få lite hjärtattacker här och där för du vet ju mycket väll hur det är, fandom och fangirl liksom xD
Kör på carribean när du och dina feels är redo, cuz the fangirl kommer vrida ut och in på din själ so yes.
Ack, har hört om friends But never watched it, kanske i framtiden~? C: Du får säga om den är bra =w=

 
KawaiiNekoSan

KawaiiNekoSan

13 maj 2016 19:53

ALLTSÅ DU ÄR SÅ SNÄLL SANDRA-SENPAI ;Um
*hearts abd rainbows to you*
Friends är bra, men dock har jag bara kollat lite c'x

SKA SE CARRIBEAN NÄR FEELSEN ÄR REDO

http://KawaiiNekoSan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

15 maj 2016 19:12

GAAAAH DU E VÄLL FÖR HÄRLIG NEKO-KOUHAI PUSS PUSS ;W;
* unicorns and cookies 2 you bae *
Hmm, låt oss hoppas att friend är något riktigt bra C;
ACK, JAG FINNS MED DIG HÄR FÖR CARRIBEAN, WE WILL FIGHT THIS TOGHETER~!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards