❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # R A N D O M ★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 mars 2014 15:36

Sup, bro ;)

Skolan var väll rätt okej idag~ Eller nja...

Det var en tjej och hon bitchblickade mig hela tiden! Och jag blev så sur...Om hon gör så imorgon så kommer jag värkligen säga till henne ._. Typ " Vad vill du?" " Sluta ge mig den blicken" Eller något sånt -.-' 

Ensam så är jag inte bra på att ge den blicken för jag börjar alltid skratta efter några sekunder xD 

Vad har mer hänt :3 Ska ha fotboll träning idag och ja~ Och så har jag lyssnat på en massa musik ^_^ Just denna är min favorit >w< Det är en engelskt version av en tjej som sjunger på youtube. Hon sjuger så bra! Hoppas ni gillar den ;3 I know, min musik smak är inte så bra xD

Och så slutade jag Death note animen! Heheh....endingen...skriver om det senare om jag minns OwO 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 mars 2014 16:17

Heheheh xD

Det var roligt.....xD

Låt oss ta det från början xD

För det första så hade vi en vikarie i matte som jag gillar jätte mycket

Men, några av er vet ju att jag hade bråkat med en tjej och vi pratade nästan inget idag utan sista lektionen....XD

Det var så här, vår paraellklass kom ju som många av er vet och vi hade hemkunskap. Vi skulle göra spageti och jag hammande med en kille som ja. Det hade hänt något med honnom och sånt i familjen så han är litte konstig men! Det betyder inte att man ska hata honnom. Det är ju inte hanns fel att ban är som han är ._. Men, vi gillar inte så mycker varandra ändå xD 

Och han gjorde inte ett skit.

Så jag blev arg på honnom och sa att han skulle diska -.- Han bara skrattade -.-'

Sen så skulle vi hacka lök och jag blev offter att göra det ;-; När jag var klar med hackandet så blev det litte lök kvar och en rätt stor bitt kvar av den 

Han- Vad ska vi göra med den biten?

Me- Det blir väldigt mycket lök om vi tar med den ochså, tycker du inte det :)

Han- Jo, vad ska jag göra med den då?

Me- Du kan äta upp den xD nejmen, släng den :)

Han- Nej,en, jag äter upp den :)

Me- O.O

Och så tog han den och åt den O.O!!!!! 

Han - Mm, det var gott! Vill du ochså ha? 

Jag var helt chokad...Och alla började sktatta i gruppen xD Eftersom mitt ansikte såg så sjukt roligt ut xD

  

Alla skrattade åt mig, jag och han var seriös en komedi serie x,D Minna komentarer och hanns svar xD Och så sa hon det, tjejen som jag hade bråkat med. 

-Hur går det Sandra x,D 

Och så började vi prata och glömmde vad som hände :3 Måste nog tacka honnom xD Det var roligt men, han kunde inte änns diska så jag skällde ut honnom och han bara skrattade och jag fick göra hela jobbet

-.- 

....

TA INTE DETTA FEL! JAG OCH HAN GILLAR INTE VARANDRA PÅ " DET DÄR SÄTET"!! VI HAR INGETTING TILLSAMANS SÅ TA DET INTE FEL MÄNISKOR! JAG OCH HAN HAR INGENTING!

 

Hahah x,D Nu så ska jag läsa special A iallafalll :3 Och om ni har frågor till mig så kan ni ställa dom på webbvisionen! Eller om ni vill vara med i omröstningen! Jag svarar gärna på frågorna =3 Ha det så bra alla underbara mäniskor där ute >w<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 mars 2014 15:43


Imorgon är det skola :p Och jag är fortfarande i trubbel~

Well, be youself :D

Vad har jag gjort än så länge idag :o Målat och lyssnat på musik, läst manga xD Det gammla hedliga vanan som jag gör varje dag xD

Måste få in litte mera action i mitt liv! Hmmm...men, tycker ni inte ibland att livet är tråkigt och man vill göra något spännande :o Typ vara med i ett äventyr och sånt OwO 

...

Eller att göra läxan -.-

Kom just på det att jag har läxa...* tittar på slrivbordet*

...

Vart är min läxa?

* Letar under pappren *

Vart är min läxa tills imorgon o.o?

* Börjar bli rädd och letar ännu mera *

VART ÄR MIN LÄXA!?!?!

* Letar som en galning* 

* 30 min efter det *

Puhhh....hittade den...var där som alla mina teckningar var, vad gjorde den där o.O

     

Bilderna förklarar exakt hur jag känner~ 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 mars 2014 18:10

Första mars idag då :D

Fattar ni, februari är redan över o.o Nu måste man vänta ett år tills det kommer bli februari igen O.O

Sometime, i just want to stop the time and make the things I make wrong to right. 

Just nu så lyssnar på på musik~  Och har läst klart en manga....* crying * Vilken? 

Orange ( TAKANO Ichigo )

Den hade slutat komma ut efter kapitel 9 volum 3 eftersom dom behövde någon som kunde översätta japanska till Engelska eller någon sånt....något hände och dom slutade publicera den på engelska men! Den ska fortsättas! Den tionde kapitlet skulle komma den 25 februari 2014 men, den kom inte O.O Så, vet någon av er något om orange? När den komme ut eller någon sånt? O.O  Komentera då för jag fattar

inget längre Dx Fast, den kommer fortsätta, det måste den! Den är ju så himmla....* crying * 

Så många känslor hade jag när jag läste den. Förts fattade jag inget men nu, DET ÄR EN HELT OSLAGBAR MANGA! Får väll skriva en inlägg om den så snart som möjligt OwO

  

En litten random bild som jag målade :3 Hope you like it! ^^ 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 februari 2014 14:26

Okej, idag så hade vi elevensvall men inget specielt hände. Så till saken.

Jag är i en jäkla stor problem just nu.

Hatar hammna i trubbel.

Har bråkat men en nära vän till mig.

Fast, jag har minna gränser. 

Jag är typ en tjej som har svårt att säga nej men, ibland så måste jag säga till och sätta gränsen, även om det inte är likt mig så har jag mina gränser.

Alla har sinna gränser och då måste man sätta foten och säga stopp! (Man säger väll så? o.o)

Just nu så vill jag inte oroa mig eftersom det kommer årdna sig. Även om det tar tid så slutar det. 

  

Hehehe....precis så ser jag inte ut just nu xD 

Det har kommit ut ett nytt kapitel på love so life igår :D Well, måste erkänn att den var gullig även om jag gillar Nao mer än Matsunaga så, den var cute :3 Men, tvilingarna är simply det mest sötaste!

 

So cuteeeee! Och så ska jag kolla på death note, har inte haft tid att titta på den ._.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 februari 2014 18:25

En av de välden jobbigaste skoldag?

Aa, det kan det nog faktis vara....

Asså, I KNOW IT! JAG VISSTE ATT DET SKULLE BLI SKIT JOBBIGT IDAG I SKOLAN!!!

För det första:

Vi hade nationela prov i svenska, tal. Vi skulle berätta om (....) får man säga det o.o Vi skulle prata i grupper iallafall och jag blev först ut av alla~ Det gick så dåligt D: Jag var seriöst nervös! För att,sen så skulle jag ta spruta. Men, det gick väll med att prata....kunde göra bättre men aa, det är över nu :)

För det andra:

Vi fick spruta xD

Jag var litte rädd men, jag ville inte oroa mig i onödan för det kommer gå bra :3

Och det gick det!

Det gjorde litte ont att få den i sig men, sen så kändes det inget och det gick så snabbt :D Och vi fick ett jätte gott äpple efter det *_* 

För det tredje:

Vår paraellklass kom och det blev kaos. Jag gillar inte vår paraellklass men, jag försökte göra litte mera vänner så att jag kunde börja gilla dom åtminstånde litte mera, jag pratade med några och ja,ingen speciel ny vän med på rätt väg iallafall :3 Men, sen så hände det något.


Jag vill inte säga vad men, någon som jag känner väldigt väll va ledsen och ensam så kunde jag inte hjälpa det personen så mycket :/ Fast, efterdet så fick ja och några vänner o  bästisar problem och det var inte så trevligt problem....Asså, jag hatar att hamna i trubel!  ;_;


När jag kom hem så var jag deppig och allt eftersom det var så usel dag, men då:

Mamma: Har du haft det roligt idag? 

Skriker hon uppifrån. 

Bror: Aa, hade du det roligt?

När min storebror sa det så blev jag seriöst rädd. Han frågar det alldrig annars så vad hade hänt o.o

Jag går upp, på matbordet så står mitt packet.

  

Mitt ansikte täcktes med ett stort leeände och jag glömmde allt vad som hade hänt :,D Jag slet upp paketet och där fanns minna böker! 

JAAAAAAAAAAA!!!! 

Fick värsta omg paniken och hoppad runt! 

VILKEN UNDERBAR TIMING! NÄR DET ÄR SOM HEMSKT SÅ KOMMER MINNA BÖKER! VILKEN UNDEBAR PEPPNING! KUNDE DET BLI BÄTTRE DAG ÄN IDAG? JAG ÄR SÅ HIMMLA GLAD :,D

Och sen så började jag tänka possetiv och försökte inte tänka på det :,3 Aldrig hade jag trott att mitt i allt det hemska så kan allt förendrades på en sekund och man glömmde allt det hemska!

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2014 16:53

Onsdagar- En bra dag.

Antar jag xD

Rätt lung dag och inget specielt hände precis~ 

Igår så började jag på en teckning, som jag nu fortsätter på :3 Sen så måste jag träna på Spanskan 50-100 ska vi kunna räkna till och så har jag litte i bild och så kanske kunde jag göra mate läxa idag :o

Ehm...pratar med mig själv där xD 

Imorgon...

Tror inte att jag kommer överleva den dagen.  

1. Nationela prov i svenska, prata.

2. S P R U T A  

3. Vår parraelklass kommer

Kommer jag seri överleva :/

  

Och så är jag helt forever alone Dx 

Ingen gillar anime/manga i klassen D: 

Visst, Amanda tecknar det litte men, så snabbt man säget någon om anime manga så slutar det illa O_O När jag läser alla andras bloggar " idag så ska jag kolla med min kompis på anime hos mig" eller något sånt :c Får väll övertala någon i klassen~ Vem kommer bli offret är bara frågan...hmmm...  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 februari 2014 14:35

Omg...

SOLEN SKINNER UTE!

När jag skulle gå till skolan, öppnar dörren. Solen skinner och fåglarna kvittrar. Våren är på väg! Man blir alltid mer gladare och possetivare när man ser solen skinna ute efter snön och allt. Men, det blåste litte ju det var en sån " förskylning väder" Det är varmt men, det blåser och man måste ändå ha jacka. Men det var så skönt^^

     

Fast, vi hade elevens dag idag....eller rättare sakt " lärarens dag"  

VI FÅR INTE BESTÄMA ETT SKIT!  

Det ända bästa är att vi slutar 1 :D

Först så gjorde vi grupper och enna gruppen fick åka till Dalenium ( typ ett nöjesfällt som man kan undersöka saker och sånt) och enna fick stnna i skolan och dansa zumba...  

Jag fick stanna i skoaln. 

Först, vi fick spela sälskapspel...yey så roligt~ De hade bara en massa tråkiga spel -.- Och sist på dagen så hade vi zumba! Det var faktis roligt o.o

SHAKE YOU BODY ROUND AND ROUND!!!

Hehehe OwO

Jag har alltid gillat dans så ja, xD 

Det var okej med dans :3 Fast, ,det var  ändå tråkigt resten av dagen -.- Men, solen skinner fortfarande och det är varmt :,D 

Och nu till anime/manga nyheterna för er som vill~

Dags att informera om death note!

...

Måste jag?

Asså, jag hatar alla karaktärer.

Förutom en.

JAG ÄLSKAR L <3

Men, Misa och Light....dom passar så bra eftersom båda är lika stora idioter och kan bara dö, jag hatar dom! Och ja....L....idag så kommer jag grinna sönder mig. Eftersom jag är på episode 25(?) och ja, alla dör. Skriver om det senare för hur ska man säga det, kommer slänga ner min surfplatt på golvet hoppa litte på den och slänga den. Vil inte tänka på det för jag blir heeeeeeeeeelt förbanad~ Och väntar till last game kommer ut D: Den måste komma snart! Come on! Det har aldrig tagit sån lång tid til nästa kapitel! Nejmen, jag får göra litte mer anime/manga inlägg! Och, just nu på omröstningen så är cosplay och vocaloid på toppen så får göra något med det w<  Nu är det dags att göra läxor~

  



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards