❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Allt förendras under en sekund!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 februari 2014 18:25

En av de välden jobbigaste skoldag?

Aa, det kan det nog faktis vara....

Asså, I KNOW IT! JAG VISSTE ATT DET SKULLE BLI SKIT JOBBIGT IDAG I SKOLAN!!!

För det första:

Vi hade nationela prov i svenska, tal. Vi skulle berätta om (....) får man säga det o.o Vi skulle prata i grupper iallafall och jag blev först ut av alla~ Det gick så dåligt D: Jag var seriöst nervös! För att,sen så skulle jag ta spruta. Men, det gick väll med att prata....kunde göra bättre men aa, det är över nu :)

För det andra:

Vi fick spruta xD

Jag var litte rädd men, jag ville inte oroa mig i onödan för det kommer gå bra :3

Och det gick det!

Det gjorde litte ont att få den i sig men, sen så kändes det inget och det gick så snabbt :D Och vi fick ett jätte gott äpple efter det *_* 

För det tredje:

Vår paraellklass kom och det blev kaos. Jag gillar inte vår paraellklass men, jag försökte göra litte mera vänner så att jag kunde börja gilla dom åtminstånde litte mera, jag pratade med några och ja,ingen speciel ny vän med på rätt väg iallafall :3 Men, sen så hände det något.


Jag vill inte säga vad men, någon som jag känner väldigt väll va ledsen och ensam så kunde jag inte hjälpa det personen så mycket :/ Fast, efterdet så fick ja och några vänner o  bästisar problem och det var inte så trevligt problem....Asså, jag hatar att hamna i trubel!  ;_;


När jag kom hem så var jag deppig och allt eftersom det var så usel dag, men då:

Mamma: Har du haft det roligt idag? 

Skriker hon uppifrån. 

Bror: Aa, hade du det roligt?

När min storebror sa det så blev jag seriöst rädd. Han frågar det alldrig annars så vad hade hänt o.o

Jag går upp, på matbordet så står mitt packet.

  

Mitt ansikte täcktes med ett stort leeände och jag glömmde allt vad som hade hänt :,D Jag slet upp paketet och där fanns minna böker! 

JAAAAAAAAAAA!!!! 

Fick värsta omg paniken och hoppad runt! 

VILKEN UNDERBAR TIMING! NÄR DET ÄR SOM HEMSKT SÅ KOMMER MINNA BÖKER! VILKEN UNDEBAR PEPPNING! KUNDE DET BLI BÄTTRE DAG ÄN IDAG? JAG ÄR SÅ HIMMLA GLAD :,D

Och sen så började jag tänka possetiv och försökte inte tänka på det :,3 Aldrig hade jag trott att mitt i allt det hemska så kan allt förendrades på en sekund och man glömmde allt det hemska!

 

 
 
Ingen bild

Julia

28 februari 2014 07:05

Kamisama kiss är en sån bra serie...(både manga och anime).
Tomoe är ju bara bäst <3

『 ᗪ丨ᗪ丨』

28 februari 2014 13:55

Kamisama kiss: Fantastiskt.
Älskar den < 3
Och om inte Tomoe skulle vara med, så skulle den inte bli så bra :3
Älskar honnom :*

 
Sandy Darkfall

Sandy Darkfall

28 februari 2014 19:26

OMG kollade klart på den serien för ett tag sen ;)

TOMOE I LOVE U! ♥
Utan Tomoe skulle jag inte kolla! -.-'

Dom borde göra en tvåa ;)

http://jorviksliv.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

1 mars 2014 12:18

Kamisama kiss äger! Men, jag kan inte föreställa mig animen utan Tomoe o.o Det är ju han som gör allt det bästa >w<
Jag önskar värkligen dom kunde göra en säsong 2 på den D: Mangan fortsätter animen så, kanske efter mangan har slutat ( för den är gående) så kanske dom gör en säsong två på den :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards