❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 februari 2014

Trubbel~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 februari 2014 14:26

Okej, idag så hade vi elevensvall men inget specielt hände. Så till saken.

Jag är i en jäkla stor problem just nu.

Hatar hammna i trubbel.

Har bråkat men en nära vän till mig.

Fast, jag har minna gränser. 

Jag är typ en tjej som har svårt att säga nej men, ibland så måste jag säga till och sätta gränsen, även om det inte är likt mig så har jag mina gränser.

Alla har sinna gränser och då måste man sätta foten och säga stopp! (Man säger väll så? o.o)

Just nu så vill jag inte oroa mig eftersom det kommer årdna sig. Även om det tar tid så slutar det. 

  

Hehehe....precis så ser jag inte ut just nu xD 

Det har kommit ut ett nytt kapitel på love so life igår :D Well, måste erkänn att den var gullig även om jag gillar Nao mer än Matsunaga så, den var cute :3 Men, tvilingarna är simply det mest sötaste!

 

So cuteeeee! Och så ska jag kolla på death note, har inte haft tid att titta på den ._.

 
 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

28 februari 2014 14:47

Det är bra att du sätter gränser och berättar för folk att du inte om situationen, men jag hoppas att det kommer lösa sig. Själv kan jag ha lite svårt att göra det. xD
Men jag undrar vart du läser love so life, om det finns någon sida där man kan läsa utan att behöva betlala eller ladda ner.
Många kramar och en massa panda power till dig ^w^

『 ᗪ丨ᗪ丨』

28 februari 2014 15:25

Ensam så har jag och sjukt svårt att säga imot och oftas så är jag inte seriöst och fegar ut för att jag inte vill hamna i bråk Dx
Fast, iblans så orkar jag inte med det och vill säga imot för att det inte är rättvist! Då har man som mest kraft att sätta gränsen och säga nej :3
Antar jag o.o
Mangafox.
http://mangafox.me/manga/love_so_life/
Jag läser nästan alla mina mangor på mangafox eftersom det är som bäst där ^_^ Hoppas det kommer funka >w<
En massa panda kramar till dig :* ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards