❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # R A N D O M ★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 april 2014 15:24

Skolan har barnarbete :/ 

Vi hade elevens val dag idag elller så som jag kallar det " lärarens dag" 

Förrut så fick vi välja vad vi ville ha.

Minimello- Sjunger, dansar och lite sånt där.

Bygga- You know.

Djur och Natur- Åka cyckel till en bondgård 

Idrott- Boll sporter

Måla om vår skolgård- Måla vägar men måla färg.

Vad tror ni att jag tog? :D Jag bara tog något, jag hade stora förvätningar på minimello men jag tog skolgården....why? ;^;

Vi skulle måla skolgårde med färger, först så var jag helt galen! Måla vägarna helt rosa kunde man ju eller....

MÅLA GRAFFITI PÅ VÄGARNA! 

* crazy fangirl *

Så, jag tog det..

Men, de bestämmde allt, vad vi skulle måla och vilken färg ._. Verkligen elevens val! 

Så, det ända som vi fick göra var att ta en pensel och doppa den i vit färg och måla vägen som en helt vanlig c:

Alla som gick förbi sa " det är ju barnarbete o.O

Först så skulle vi måla det vitt sen så skulle vi ta grundfärgerna och måla på det vita....yey. 

Och så målade alla sig typ i aniskten med färgerna x,D 

  

Jag som såg ifram imot att måla grafitti på vägarna i skolan Dx Suck....nu så målar vi bänkar vita och vi får inte bestämma något som vanligt -.- Barnarbete om jag får säga mitt~ Idag så har jag iallafall skytte avslutning och ska åka och bowla! Och det är jag ju kass på x) Anyway, ha det så bra alla! :3

  


Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 mars 2014 17:34

Det är varmt ute~ Sommar väder~ Yey~och jag vet inte vad jag ska skriva~

Idag jar jag läst manga då x,D På vintern är det anime och på sommaren är den manga :3 Säger vi~

Kamisama kiss~

JAG AVGUDAR MANGAN OKEJ?

Är på bok tre nu och, ;^; Jag älskad den seriöst

Men, eftersom jag har inget att skriva om kan jag ju säga vad den handlar om! :D 


Genres: Comedy, Demons, Fantasy, Romance, Shoujo, Supernatural.

Handling:

Nanami Momozono är ennsam och hemlös efter hennes pappa lämmnade henne på grund av sinna spelskulder och hon blir slängd från sin lägenhet. Så, när hon räddade en man för en hund så föredrar han att ta hans hus. Hon tar möjligheten att leva där. Men, det vissade sig att stället där huset är en helig plats! Och, Nanami omvedet tagit över hamms job som en lokal gud!

Där får hon träffa Tomoe och så börjar det hända saker! Hon blir mästare för en demon och en ny familje medlem! 


Väldens- bästa- förklaring-ever. Ni får lingen till myanimelist istället -.-'

.http://myanimelist.net/anime/14713/Kamisama_Hajimemashita

Men, animen är sjukt bra och även slutet är tillräckligt bra kan jag ju säga ^^ karaktärena är helt underbara, Tomoe är ju såklart min favorit :3 Fast, Jag gillar ändå väldigt mycket Nanami eftersom hon är oftas posetiv x3 Och en massa andra awesome karaktärer finns ju owo

Stilen är perfekt x,3 Musiken och allt, det finns inget att klaga över! Älskar denna animen, den är rolig och perfekt x,D Men, mangan är ju gående :3 Mangan är bättre en animen, ofc x)

   

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2014 17:24

Och så har man gjort om bloggen :3 Och headern ;3

Förrut:

 

Nu:

 

Rätt stor skillnad eller hur o.o Jag gjorde denna headern hela dagen~ Blev faktis rätt nöjd :3 Kunde ju vara bättre men, som andra gången xD

Jag har även bytt i webvisionen! Färgerna, bakrunden, presentationen, och lite annat tror jag ^^

Så, kollar gärna in! Och då kan du vara med i den nya omröstningen!

Vad tycker du om den nya headern?

Välj vad du tycker där så kommer jag få veta vad ni tycker om den >w< Eller så kan ni likså lämmna en komentar och säga dinna åsikter :D

Men, hoppas verkligen ni kommer tycka om den nya designen <3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2014 16:12

Solen väkte mig idag. 

Bara solen får väcka mig. 

Idag så är det riktigt varmt ute :3 Sommar väder, 22 grander ^^

Gissa vad jag har gjort idag owo

Ny header!!

Japp ^^ Hela degen så har jag varit fast klistrad i photoshop och hållit på med en ny header x) 

Ska nog ochså fixa ny presentation och bakrundsfärg hade jag tänk ^-^ Får se när den blir klar~

Men, jag är orolig att ni inte kommer tycka om den Dx Måste nog göra en ny omröstning ochså~

Men, först så tar vi och kollar på resultatet!

  

Frågan var alltså, vad borde jag blogga mera om?

Vinnaren blev anime/manga! :,D

Från första början så skulle det ju bli en anime/manga blogg men det kom in en massa andra idér vad jag kunde skriva om så jag frågade er, vad ville ni att jag skulle blogga mera om? Såklar blev jag jätte glad när jag märkte att det mästa av mina läsare gillar att läsa om anime/manga! Så, kommer försöka få in mera inlägg om anime och sånt! Men, det betydär inte att jag inte kommer skriva om det andra! Om skolan ( shcool life) och livet kommer ju jag skriva ändå om ^^ Om jag ska vara ärlig så blev jag helt rent sagt chokad att ni ville ha cosplay/vocaloid inlägg 0.0' Och så, ingen ville ha fotboll inlägg så jag kommer inte skriva så mycket om det antar jag xD

Alltså, när jag såg att det var 30 personer som röstade så var jag helt...chokad. 30 st har röstad...omg.

TACK SÅ SJUKT MYCKET ALLA SOM VAR MED OCH RÖSTADE! PRESIC ALLA SOM VAR MED, TACK!!

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 mars 2014 16:02

Det är slut veckan, det är dags för fredags myssss!!! ( not ) 

På morgonen så var det hemskt. Ett problem kom upp och den där hemska natihonela provet i matten...det gick så dåligt! Och det värsta var att på första delen så var alla klara förutom jag så blev helt forever alone i klassrumet :/ 

Någon måste ju vara sist och jag var ju super nogran fast, det var ju inte så kul om ni förstår~

Och så är det disco i dag i skolan :o Typ, ingen ska gå ditt xD Men sen så skulle mina närmaste vänner gå ditt och jag kunde ju inte o.o Varför?

Eftersom jag har skytte tävlingen idag ._. Kommer jätte sent hem.

Suck -.-' Aja, skulle ändå inte gå ditt tänkte jag~ 

  

Och så kom mina mina vänner och hade fredags fika hos mig x,D Roligt var det iallafall x) 

Och så måste jag ju hinna göra en friday special! Vad ska jag hitta på o.o Frågan som jag ställer mig varje fredag~ 

Just nu så kollar jag ju på itazura na kiss och ja, that's just too kawaii >w< Är det bara jag som typ älskar comedy och romance animer xD Det är en av minna favo grenar owo Och supernatural....och foxspirit....och action....och en massa mer....

Ni får en liten bild på Håkan från bleckmossen ^-^ Becuse, he's the most swag character ever!

Ni som inte har varit med i " question to my folllowers" va gärna med då ^^ Alla svar är välkomna :3 

http://sandrai.bloggplatsen.se/2014/03/21/10613519-friday-special-question-to-my-followers/

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 mars 2014 17:32

Är det bara jag som tycker det har varit en jätte lång dag? O.o

Kanske eftersom jag vaknade tidigt xD 

Det gick bra i skytte tävlingen idag iallafall~

Men, vad ska man skriva xD Det fanns en massa söta killar där men, inte min stil :p Vad pratar jag änns om o.o

Hela denna veckan har jag varit halv död, låt oss ta en sammanfattning~

• Förskyld/ Snuvig/ Hostig

• Min tå gjorde skit ont 

• Jag klämmde mina fingrar

• Fick ett blåmärke vid ögat

• Fick inte sova hela veckan och helgen.

Och så är det skola imorgon...Wait...måndag...imorgon...

JAG HAR JU NATIHONELA PROV I MATTE!

Hur kunde jag glömma det Dx Ugh, kommer seriöst att dö D,: 

  

Suck -.-  

Och sen har jag tre episodes kvar av aquarion evol och sen så börjar jag på en ny anime~ Vi får se vilken jag väljer av alla minna miljoner animer >.< Well, jag måste beställa några nya manga böker ._. Har en bok kvar av vampire knight och ja, vampire knight...jag tror att det finns ingen manga som jag har läst och har varit inne i den hela tiden~ Och så läser jag ju väldens bästa och underbaraste ouran high school host club och dom bökerna måste jag ju fortsätta läsa....och kamisamma kiss som jag har bara läst första boken av Dx Och så finns det en affär där jag kan köpa en manga som heter " power!" Har inte läst den men, den ser skit roligt ut xD Men, jag måste spara pengar till närcon ju Dx 

Aja, Hoppas ni har haft en underbar vecka och kommer ha ännu bättre nästa vecka. ^^

 

Ni som inte har varit med i " friday special!: Questions to my followers" glöm inte vara med, alla är välkommna :3 Och tack alla som har varit med >w<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 mars 2014 21:39

Detta inlägget innehåller spoliers från aquarion evol så, ni som ska titta på anime var vänliga och läs inte inlägget. Ni förstör hela animen då~


My heart is broken now. Why?

Shrade...my sensei....why?

JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ HÄR FÖR ATT MIN SENSEI HAR DÖTT!!!! VARFÖR SKA FÖR FA* ALLA MINNA FAVORIT KARAKTÄRER DÖ I ANIMEN!!! VARFÖR!?!?!?!? DET ÄR TRE AVSNITT KVAR OCH NI HAR FÖRSTÖRT HELA ANIMEN PÅ GRUND AV ATT NI DÖDADE MIN SENSEI!!

Okej, låt oss se och gråta över hans död i screen shouts...* dying *

  

Shrade...;^;

  

Play out my life....? Don't you dear tell me that you was serious...

  

O.O ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

  

No way....Shrade-sensei? 

  

SHRADE?!?!? STOP PLAYING WITH MY FEELINGS! * gråter *

 

Sensei?

  

you must be kidding....

  

No....

  

* crying *

  

NEEEEEEEEEEJ! ÄR DETTA ETT SKÄMT ELLER? HAN MÅSTE UPPLIVAS PÅ NÅGOT SÄTT! FRÅGA MIG INTE HUR MEN I ANIMER ÄR ALLT MÖJLIGT!

Och ja, är död nu c: Jag älskade honnom ju....hans musik och pianot...och när han säger " my friend" och allt...nu får jag inte höra det längre....* dying in my sorrow *

 

Du kommer alltid att vara bland de bästa karaktärena ;^;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 mars 2014 15:34

Att tvinga mäniskorna gå upp tidigt är hemskt men,

ATT MAN SKA VAKNA HALV 7 PÅ EN LÖRDAG ÄR JU HELT SJUKT ÄNDÅ! ELLER PÅ EN SÖNDAG HALV 8???

Hade skytte tävling idag, skaraborgserien final. Det tog 30 minuter att skytta och jag var där i 7 timmar c:

Och ja, det var fem som var i min grupp att skytta och jag...kom trea säger vi.

JAG FÖRLORADE MED EN DECIMAL! FATTAR NI HUR LITE DET ÄR? FATTAR NI ÄNNS VAD JAG PRATAR OM?

Suck...hur ska man säga....eller förklara rättare sagt....iallafall....jag kom fyra och var så nära, SÅ HIMMLA NÄRA ATT KOMMA TREA OCH FÅ EN MEDALJ >.< 

Jaja, jag ville ändå inte ha någon medalj fast, alla i min skytteförening kom 2 eller 3 eller 1....och här kommer jag och förstör allt ;^;

Det var en gubbe där som kommenterade när man skulle skytta, han sa " Oh! Sandra Vad har hänt! Du kom fyra och förlorade med bara en decimal! Vad tänkte du?!"

Och jag ville bara slå till honnom -.- 

  

Nu så byter vi tema eftersom det är tråkit~ 

Ett nytt kapitel från Kyou no kira-kun har kommit! 

Fast, jag kan inte läsa den på mangafox O.O

Får väll använda minna " reserv sidor att läsa manga om inte den orginala sidan kommer att funka" 

Och glöm inte komentera till det förra inlägget ;)

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards