❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 29 mars 2014

Vi har ett resultat!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2014 16:12

Solen väkte mig idag. 

Bara solen får väcka mig. 

Idag så är det riktigt varmt ute :3 Sommar väder, 22 grander ^^

Gissa vad jag har gjort idag owo

Ny header!!

Japp ^^ Hela degen så har jag varit fast klistrad i photoshop och hållit på med en ny header x) 

Ska nog ochså fixa ny presentation och bakrundsfärg hade jag tänk ^-^ Får se när den blir klar~

Men, jag är orolig att ni inte kommer tycka om den Dx Måste nog göra en ny omröstning ochså~

Men, först så tar vi och kollar på resultatet!

  

Frågan var alltså, vad borde jag blogga mera om?

Vinnaren blev anime/manga! :,D

Från första början så skulle det ju bli en anime/manga blogg men det kom in en massa andra idér vad jag kunde skriva om så jag frågade er, vad ville ni att jag skulle blogga mera om? Såklar blev jag jätte glad när jag märkte att det mästa av mina läsare gillar att läsa om anime/manga! Så, kommer försöka få in mera inlägg om anime och sånt! Men, det betydär inte att jag inte kommer skriva om det andra! Om skolan ( shcool life) och livet kommer ju jag skriva ändå om ^^ Om jag ska vara ärlig så blev jag helt rent sagt chokad att ni ville ha cosplay/vocaloid inlägg 0.0' Och så, ingen ville ha fotboll inlägg så jag kommer inte skriva så mycket om det antar jag xD

Alltså, när jag såg att det var 30 personer som röstade så var jag helt...chokad. 30 st har röstad...omg.

TACK SÅ SJUKT MYCKET ALLA SOM VAR MED OCH RÖSTADE! PRESIC ALLA SOM VAR MED, TACK!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards