❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # R A N D O M ★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 mars 2014 17:00


  

Friday special!: Questions to my followers!

Japp, nu är det dags! Det var många som gillade inlägget om att jag skulle ha detta inlägget så det blev det ^^ 

Så här kommer det se ut:

Jag ställer frågor till er och ni svarar genom att komentera! 

Tex:

Qusetion 1: Hur mår du?

Då skriver ni siffran på frågan. 

Tex:

1: Jag mår bra.

Om ni inte vill svara på en fråga så skriver ni " inga komentarer"

Förstår ni D,x Ni behöver inte göra så om ni inte vill eller förstår inte ;3

Men! Det absolut viktigaste är att ni komenterar! Annars så har inlägget ingen mening ju xD Så, va inte blygga eller något sådant nu bara, jag bits inte :D 

Hoppas ni kommer gilla inlägget och frågorna! 


Question 1: Vad är ditt Hobby? :3


Questino 2: Gillar du anime/manga? :o


Question 3: Glass eller Godis? >w<


Question 4: Favorit djur? ^_^


Question 5: Är du ofta med din mobil? ( random fråga xD )


Question 6: Gillar du att måla? 


Question 7: Vilken är din favorit anime/ manga?

Om du inte gillar eller tittar på anime/manga så svarar du på denna frågan istället!!:

Question 7: Tycker du om mode?


Question 8: Vad gillar du för musik?


Question 9: Är du miljövänlig? ( ännu en helt random fråga x,D)


Question 10: Vad tycker du om bloggen? x)


Tio frågor till er läsare, hopppas att ni gillade dom! Nästa fredag så får vi se vad det blir men, gilla inlägget om jag borde göra flera sådana inlägg! 

 

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 mars 2014 14:49

Fredag....helg...sova...not.

Hela helgen så har jag skytte tävlingar >.<

Imorgon ska jag vakna klockan 8 på morgonen och skytta och på söndag halv 8~

INGEN SOVMORGON!!!!! OCH SEN PÅ MÅNDAG SÅ HAR VI NATIOHONELA PROV I MATTE!!

Och jag som har varit halv död hela veckan och får inte änns sova och villa en minut ;^;

Men i skolan så var det ok :3 Fredagar är alltid bra ;3 Fast...hade ingen penna som funkade eller var vässad -.-'  

Och så glömmde jag min matte läxa hemma -.-'

Och jag blödde näseblod sista lektionen -.-'  

Och babblade hel tiden att jag ville göra en film -.-'

Hehehe....

 

Senare under dagen så kommer ju friday special :D Då frågar jag ju frågor till er! Hoppas ni kommer gilla det >W<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 mars 2014 21:08

Kollade upp nya animer för 2014 :D Hittade några som jag tyckte såg riktigt bra ut owo

Och så går det en massa prat om dessa nya animer i min Neo tidning och på internet~

• Blue Exorcist: The movie. 

  

Väldens bästa bild c:

• Girls und Panzer

Vet inte ett skit om animen men, det står i tidningen o.o 

• Ghost in the machine

  

Bilden....på dom två....wow o.o 

Jag tror inte att ni ser texten men, den kommer rätt sent ut :/ Halva 2014~ 

Men! Kollade just in nya tittlar på anime internet och hittade några bra som jag kommer nog titta på owo

• Bokura wa minna kawaisou

Såg bara grenerna, comedy, slice of life, romance och bestämmde mig att jag nog ska titta på den x,D 

Du kan läsa mera om Bokura wa minna kawaisou härhttps://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=15734

Jag är hopplös, jag vet xD

• One week friends

I don't know :/ läste handlingen och ja....får se om jag tittar på den~https://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=15721

Och så fanns det en massa mer! 

• Love life! School idol project

• Date a live 2

• Kamigami no asobi

Om ni vill hitta flera så finns sidan här:https://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime/upcoming/tv

Finns det andra animer som kommer ha en till säsong? Eller en helt ny anime som jag inte vet? 

K O M E N T E R A !

Finns det någon anime som ni tycker värkar bra och ni ska se på den? Komentera vilken :3 Eller vad du nu vill xD Blir alltid lika glad av att se en ny komentar :,3

Gilla inlägget om ni vill ha mera sådana inlägg ^^

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2014 15:41

It's raining man! Hallelujah!

Or whatever xD

På morgonen så kunde jag inte prata~ Min röst...pratade som en kråka x,D 

Så, jag var tvungen att använda halstabletter och efter två stycken så kände jag att dom smakade blod o.o Det skulle ju vara hallon smak pch inte blod smak O.O

Sen så hade jag jätte ont i min tå Dx Det gjorde så ont ;^; Först klämmer jag fingrana och nu så har jag ont i tån D,: Och ja, i ögat ochså xD 

Hade gymnasitk prov idag och vi skulle vissa vad vi kunde~ Och ja, jag är ju helt väderlös i sånt :c 

Och så fick jag en fot i ögat ;-; Bara ett litet blåmärke blev det~ Så nu ser jag badass ut owo Säger vi~

Sen så under dagen var jag tvungen att snyta mig såklart och ja...xD

Dörren var uppen och mörk där inne så det var ju självklart att ingen var där fast, där var sumaliska tjejer o.o Typ fyra stycken O.O De typ sminkade sig eller tvättade fötterna...stängde dörren och sa förlåt...

Och när jag kom in i klassrumet och först ord.

" What has been seen"

Aja, jag har inte så mycket tid att skriva eftersom jag måste göra min 18 långa matte läxa och spanska läxa....och så har jag ju träning....Yey ^^

Ni får en liten bild som jag målade iallafall ;)

 

Först skulle det vara någon från pókemon men sen så ville jag göra om den och då såg det ut som en hund och nu ser den ut som en kanin 0.0 Hoppas ni gillar den iallafall :3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 mars 2014 17:36

Jag mår en aning bättre idag :3 

Måste snyta mig va 10 minut och inte va 5 min iallafall :3

Och igår målade jag på laptopen med min mest älskade ritplata:*

Använder ett uselt progrem som heter " paint" ._.  Den är väldigt lätt attt använda men, jag gillar den ändå inte :/ Får hitta ett bättre program och ladda ner ;/

My computer drawing, as always a big fail xD  

F A I L

I mean, näsan och hakan....näsan är jätte lång och hakan jätte liten...och munnen kan jag inte änns prata om Dx Skissade upp något och blev nöjd fast sen så förstörde jag såklart allt c:

Men, blev ändå lite nöjd eftersom jag oftas bruka måla ännu fulare på datorn cx Det är mycket roligare att måla på datorn med det tar defenitivt mera tid, att måla på papper är svårare men, ändå roligt >w<

Målade klart några teckningar idag men, laddar upp och vissar er någon annan gång~ För det är rätt

mycket ~ Nu så byter vi tema~

Vecka 13, då kommer jag dö...

VI HAR NATIONELA PROV I MATTE DÅ!!! JAG HATAR MATTE!

Fem delar var det...och vi fick läxa på 18 sidor i matte Ja, jag är alvarlig...och jag hatar matte fullständigt...* dying *

Sen så ska jag titta på anime och därefter så blir det nog litte manga ^^ Kanske ett inlägg, men tror det inte~ 

 

Hoppas ni får bra söndagskväll alla underbara läsare där ute ^^

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 mars 2014 13:49

Idag så fyller en av er läsare år!

Personen går under namnet " En tjej som är väldigt förtjust i anime"

HAPPY BIRTHDAY!

Tack för dinna komentarer och allt :D

Jag önskar att du får en hel underbar födelsedag med mycket skratt och glädje.

Att du kommer vara frisk och allt kommer gå bra i skolan och familjen

Tack för allt, och grattis på födelsedagen!

 

När fyller ni år? Komentera och då kan du få ett helt eget inlägg på er födelsedag <3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 mars 2014 17:17

He...he...he...hej..

* host host*

Ugh ._.

Igår, ont i huvuet och nacken, öronen dör, svider i halsen, och snuvig som aldrig.

Ugh...

Jag vet inte om det är pollen eller om jag är förskyld men en sak är säker, det är hemskt ._.

Igår var jag så trött men jag fick ingen sömn och fick snyta mig hela tiden~ I wanna slep. ;^;

Idag så snyter jag mig va 5 minut...

Men, jag gjorde kladdkaka helt ensam idag :D 

Fast, när jag skulle äta den så kännde jag inte smaken på den~ Så, min storebror fick komma och prova den och se om det var gott~ Han säger att den var bränd~ 

Sen så gjorde jag ensam pomes frites och faulkorv :D Men, jag brände sönder pomes fritsen, helt svarta...men när jag skulle äta det så kännde jag inte smaken eftersom jag var så snuvig. Jag kunde lika gärna ta hundmat och inte känna av vad det smakade xD 

Gud, det är verkligen helt underbart att inte vara snuvig~ Man kan andas fritt och behöver inte ha med sig en hel toarulle vart man än går. 

 

Nu så ska jag måla på datorn med ritplatan~ Och sen så om jag hinner blir det ett inlägg om teckningarna jag har målat~ * host* aa och sen *host* Ugh...I hate this...* host host* 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 mars 2014 21:35

En massa random bilder som jag hade lust att lägga upp :3 Gilla inlägget om du vill att jag ska ha mera liknade inlägg som denna >w<

                                                 

                    

      

                                 

                        

         

                               

                                  

Glöm inte att komentera till inlägget " vad tycker ni?" Om ni har någon idé till hur inlägget ska se ut! Läs mera och komentera här---http://mobil.sandrai.bloggplatsen.se/2014/03/11/10595367-vad-tycker-ni/



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards