❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 16 mars 2014

Drawing fail x3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 mars 2014 17:36

Jag mår en aning bättre idag :3 

Måste snyta mig va 10 minut och inte va 5 min iallafall :3

Och igår målade jag på laptopen med min mest älskade ritplata:*

Använder ett uselt progrem som heter " paint" ._.  Den är väldigt lätt attt använda men, jag gillar den ändå inte :/ Får hitta ett bättre program och ladda ner ;/

My computer drawing, as always a big fail xD  

F A I L

I mean, näsan och hakan....näsan är jätte lång och hakan jätte liten...och munnen kan jag inte änns prata om Dx Skissade upp något och blev nöjd fast sen så förstörde jag såklart allt c:

Men, blev ändå lite nöjd eftersom jag oftas bruka måla ännu fulare på datorn cx Det är mycket roligare att måla på datorn med det tar defenitivt mera tid, att måla på papper är svårare men, ändå roligt >w<

Målade klart några teckningar idag men, laddar upp och vissar er någon annan gång~ För det är rätt

mycket ~ Nu så byter vi tema~

Vecka 13, då kommer jag dö...

VI HAR NATIONELA PROV I MATTE DÅ!!! JAG HATAR MATTE!

Fem delar var det...och vi fick läxa på 18 sidor i matte Ja, jag är alvarlig...och jag hatar matte fullständigt...* dying *

Sen så ska jag titta på anime och därefter så blir det nog litte manga ^^ Kanske ett inlägg, men tror det inte~ 

 

Hoppas ni får bra söndagskväll alla underbara läsare där ute ^^

 
 
Sandra

Sandra

16 mars 2014 21:50

Hej! Kolla gärna i mitt senaste inlägg och kolla om du har vunnit ;)

xoxo //Sandra

http://mymagazine.blo.gg

『 ᗪ丨ᗪ丨』

17 mars 2014 15:53

Kollade just in bloggen och såg allt :,D
Tack så jätte mycket för inlägget, blev så glad av att läsa den x3

 
elin c:

elin c:

17 mars 2014 15:40

ögat blev awesome ju 8'DD c:

http://myfluffyreality.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

17 mars 2014 16:01

Hahah, blev det? xD
Tack så mycket owo Blir så glad av att höra det x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards