❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 mars 2014 16:25

Wow.....under en helg så har jag gjort slut på en hel toarulle....  * applåderar för mig själv*

Aja, i skolan så var det väll rätt okej :3

Som vanligt på måndagar har vi först Engelska men, varje gång...VARJE GÅNG....så tar jag med mig minna matte böker c:

Föra gången tog jag med mig dom likså förrförra och efter det ochså c:

Det måste vara en hemskt vanna som jag har fått och kan inte få bort den c:

Så, när min hjärna började funka i klassrumet och märkte att alla hade engelska böker så var jag tvungen att springa till skåpet igen c:

( c: = pockerface smily)

Sen så hade vi lite annat och sen kom vår jobbiga paraellklass till oss~ Och vi hade träslöjd

För det första, den tjejen som jag hatar, henes " kompis" gick till henne och hon ska inte vara med oss på träslöjden men det var hon ändå och ja. Dom pratade och fnissade. Döds högt. 

DE FNISSADE OCH SKATTADE TILL VARJE SAK OCH DE VAR SÅ FÅNIGA!!! VILKA MEGA FJORTISAR!!! 

Vår lärare kollade på dom och man såg att han hade en pockerface minn~ 

Och jag var så nära att skrika åt dom..

Ville bara skrika " HÅLL KÄFT*N!!!!

Tyvärr så gjorde jag det aldrig och läraren kom och jagade bort henne istället~

  Och sen så kom Amandas pojkvän -.-' Han fick inte komma in så jag jaggade bort honnom~ Men sen så ville Amanda gå ut och träffa honnom och då stängde jag sten härt dörren så hon inte kunde komma ut. Och innan jag märkte det så klämmde jag minna fingrar

Jag tog i allt som jag hade för att stänga dörren och där var minna fingrar....jag fallde på marken och Amanda började skratta xD Men, det gjorde skit ont ;^; Jag klämmde två fingrar och...det gjorde så ont D,,,:

Jo! Sen så fick jag present från Amanda och en annan tjej i klasen :3 Det var en väldigt sent födelsedag present xD Amanda beställde ett paket men det kom aldrig fram så hon köpte något till mig då~ ( jag fyllde år den 2 februari xD)

 

OJCBJKFBEOJBCEOJCFB

MATPINNAR :,D OCH POCKY!!

Don svarta är från Amanda och dom lejon mönstiga är från den andra tjejen :,3 Och pocky från dom ;^;

TACK SÅ HIMMLA MYCKET TJEJER :,D

Hade redan matpinnar hemma men, dom är ju hur snyggare som helts < 3

Och jag kan äta med matpinnar x) Äter alltid med dom :3 Japp, alltid, Macka, ägg och ja till och med soppa x,D Och så tog jag en gång med dom till skolan och åt med dom o.o Alla var helt chockande att jag tog med mig dom. Men, det är väll inte så stort eller o.O Aja, hade dom i håret idag ^^ Och åt inte med dom idag så ta inte detta fel nu bara xD

På tal om tack, jag vill tacka denna bloggerskan så sjukt mycket!

http://mymagazine.blo.gg/

Tack så mycket för inlägget om bloggen! Jag blev jätte glad :,D

Tycker verkligen ni ska ta några minuter och kolla in hennes underbara blogg :*

Aa det var allt, super lång och tråkit inlägg ännu en dag xD



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards