❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 2 april 2014

Barnarbete!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 april 2014 15:24

Skolan har barnarbete :/ 

Vi hade elevens val dag idag elller så som jag kallar det " lärarens dag" 

Förrut så fick vi välja vad vi ville ha.

Minimello- Sjunger, dansar och lite sånt där.

Bygga- You know.

Djur och Natur- Åka cyckel till en bondgård 

Idrott- Boll sporter

Måla om vår skolgård- Måla vägar men måla färg.

Vad tror ni att jag tog? :D Jag bara tog något, jag hade stora förvätningar på minimello men jag tog skolgården....why? ;^;

Vi skulle måla skolgårde med färger, först så var jag helt galen! Måla vägarna helt rosa kunde man ju eller....

MÅLA GRAFFITI PÅ VÄGARNA! 

* crazy fangirl *

Så, jag tog det..

Men, de bestämmde allt, vad vi skulle måla och vilken färg ._. Verkligen elevens val! 

Så, det ända som vi fick göra var att ta en pensel och doppa den i vit färg och måla vägen som en helt vanlig c:

Alla som gick förbi sa " det är ju barnarbete o.O

Först så skulle vi måla det vitt sen så skulle vi ta grundfärgerna och måla på det vita....yey. 

Och så målade alla sig typ i aniskten med färgerna x,D 

  

Jag som såg ifram imot att måla grafitti på vägarna i skolan Dx Suck....nu så målar vi bänkar vita och vi får inte bestämma något som vanligt -.- Barnarbete om jag får säga mitt~ Idag så har jag iallafall skytte avslutning och ska åka och bowla! Och det är jag ju kass på x) Anyway, ha det så bra alla! :3

  


 
 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

2 april 2014 15:51

Du skulle inte kunna göra ett inlägg om olika anime konvent som tex närcon?

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 april 2014 21:16

Ja! Det kan jag ju såklart göra :D Vilken bra idé ^^
Tack för idén :]

 
Ingen bild

hej

2 april 2014 17:17

absolut inte barnarbete wow haha

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 april 2014 21:21

Hahaha xD
Det kanske inte var så hemskt barnarbete som man har i de andra länderna o.o Men, jag kan inte hitta ett bättre ord för det x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards