❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

Forever alone~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2014 16:53

Onsdagar- En bra dag.

Antar jag xD

Rätt lung dag och inget specielt hände precis~ 

Igår så började jag på en teckning, som jag nu fortsätter på :3 Sen så måste jag träna på Spanskan 50-100 ska vi kunna räkna till och så har jag litte i bild och så kanske kunde jag göra mate läxa idag :o

Ehm...pratar med mig själv där xD 

Imorgon...

Tror inte att jag kommer överleva den dagen.  

1. Nationela prov i svenska, prata.

2. S P R U T A  

3. Vår parraelklass kommer

Kommer jag seri överleva :/

  

Och så är jag helt forever alone Dx 

Ingen gillar anime/manga i klassen D: 

Visst, Amanda tecknar det litte men, så snabbt man säget någon om anime manga så slutar det illa O_O När jag läser alla andras bloggar " idag så ska jag kolla med min kompis på anime hos mig" eller något sånt :c Får väll övertala någon i klassen~ Vem kommer bli offret är bara frågan...hmmm...  

 
 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

27 februari 2014 17:19

Men du skulle ju kunna hitta folk över nättet som tycker om anime? Visst du skulle inte ha någon som du diskutera anime i skolan med, men typ en mejlivän? Själv känner jag ingen som gillar anime. Men annars så gillar jag verkligen din blogg :)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

27 februari 2014 18:46

Ja, det kunde man ju faktis göra!
Jag har en tjej på min skype som gillar anime/manga men, hon svarar aldrig :(
Jag vet hur det känns att inte ha någon som gillar anime D: Men, du kan alltid komentera här om du vill ha någon att prata anime med! < 3
Tack så himmla mycket! Jag blir så glad av du gillar bloggen!
Och såklart, tack för alla dina idér med mailvän och allt! :D

 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

27 februari 2014 20:40

Jag har många gånger försökt få mina kompisar att gilla anime det brukar kunna bli lite såhär:
Me: Du, du kolla på det här, det är en jättebra anime!
Kompis: Men alltså jag vet inte om jag...
Me: I don not care, this is good stuff. You will learn to love it.
Kompis: Vad är grejen med dem stora ögonen??

Men det har aldrig funkat. Så jag har tröstat mig med att hitta olika manga/anime bloggar, och din är den första som jag följt konstant.

『 ᗪ丨ᗪ丨』

27 februari 2014 21:30

Vet precis hur du känner dig.
Så här ser mitt fina samtal ut med kompisarna:
Me- Du måste titta på den animen! Du kommer älska den! Precis din stil och allt < 3
Kompis: Lägg av.
Me- Men, det är för ditt egna bästa, du kommer älska den!
Kompis: ...
Me: Varför kan du inte försöka kolla åtminstånde på ett avnitt D:
Kompis: LÄGG AV MED DIN JÄKLA ANIME TJAT ! JAG ORKAR INTE MER!
Aa, typ så ser det oftas ut xD

Menar du värkligen det :,D * glädjetårar *

 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

28 februari 2014 00:00

Ska försöka att inte smöra på så mycket smicker, förlåt.;D Men jag jag menar det. Jag tycker du verkar som en trevlig tjej, och jag förstår det här du skriver om Odensberg och att alla runt omkring blir helt annorlunda. Jag känner flera såna som har den effekten på folk. Jag har inte gillar anime så länge kanske bara 3 år, men när jag hade sett K-on så kunde jag inte sluta. Sen upptäckte jag all musik, japan, dom olika stilarna. Och nu är jag helt galen i det ^w^

『 ᗪ丨ᗪ丨』

28 februari 2014 15:03

Det är inget att förlåta över! Jag blir jätte glad av att höra det :,D
Jag tror att du är en fantastikt tjej som hjälper alltid andra och att dinna vänner borde vara stolta över att ha någon som du på doms sida ^_^
Förstår du :,D
Ensam så kanske jag får den effekten men, ibland så blir jag rädda att vara mig själv D:
Jag har kanske har gillat anime 2~3 år xD
Men, jag har alltid gillat stilen men visste inte vad det var o.o
Nu när man vet vad det är så kan jag inte fatta varför det tog så lång tid för mig att märka vad det var, japanskt musik, japan, cosplay....* crazy fangirl * >w

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards