❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # R A N D O M ★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 januari 2014 21:16

Sorry att jag inte kunde blogg så mycket idag D: Men, idag så började min fotboll igen ^^

Det var kul att se alla och så >w< Men...När vi skulle spela match så var det så himla många som var sura enligt mig o.o Jag vet inte vrf men några gick bara till omklädningsrumet och så blev typ alla skadade O.O

Några bara "jag har ont i ryggen" och sen kom den andra direkt och sa något liknande ._. Ensam så märkte jag att jag var mycket långsamare, när jag skulle kast mig ut så tog det mera tid >.< Det var ju Jullov ju och så många har nu inte rört sig så himla mycket antar jag xD

  

På tal om jullov....Imorgon börjar skolan D,: Kommer seriöst inte att vakna -.- Hoppas jag inte blir sen xD Första dagen i skolan på detta året~ Måste börja bra ^^ Gud vad trött jag är TT.TT Kommer sommna på jätte snabbt >w< Adjos amigos!

                                    

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 januari 2014 13:16

Idag så hade jag en väldig " annorlunda" dröm o.o 

Av någon andlednig så skulle vi sätta oss i en ring. Några i min klass och som jag kände var med i ringen O.o 

Men plötsligt kom min matematik, engelska lärare in och sätte sig i ringen...Han skulle fråga oss frågor o.o 

Och såklart skulle min underbara lärare börja med mig. 

- Ni som gillar Sandra och vill vara vid hennes sida för alltid, räck upp handen.

 * Trode att jag skulle döda honnom*

 Men, rätt många räckte upp handen o.o Senare märkte jag att några karaktärer från animer var med i ringen! Men sen fick jag en svår chock... Miketsukami Soushi från Inu x boku ss var med i ringen och räckte upp handen O.O Sen så kollade han på mig och log. 

   

Jag blev helt what...Vad gör du i min dröm xD


Senare så skulle vi spela baseboll (eller hur man nu skriver det x3) Den som skullle skjuta ut bollen fick stå  på en pall...en väldigt hög pall. Och såklart skulle jag göra det >,<. När jag skulle ta på mig mina teniskor så vaknade jag o.o

  

                                 När jag vaknade var jag helt förvirad xD

                                  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 januari 2014 13:34

Kollar på pewdiepie fanny montages (igen) x,D Han är bäst! Ska vissa någom montage med honnom som jag bara älskar~


VARNING! Detta är ochså en scary montages så ni som blir lätt skrämmda eller får mardrömmer efter har kollar på sånt, ni ska inte se på detta då för det finns 99% att ni blir rädda. Ni som inte är det, ni kommer nog ändå bli litte rädda några stunder!

Hahahahah x,D Om ni vill att jag ska lägga ut flera fanny montage med honnom får ni säga till :,3 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 januari 2014 22:44

Har funderat på en sak...är det bara jag som tycker att Tomoe i kamisama hajimemashita och Miketsukai i inu x boku secret service är rätt lika varandra o.o 

  

Miketsukami: Inu x boku secret service                      Tomoe: Kamisama hajimemashita


I don't know o.o Men en sak är säker, dom båda var lika söta när dom var små >w<

  

                      Miketsukami.                                                        Tomoe 


Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 januari 2014 15:31

Heheheh....are you redy? Detta är en utmaning till er cx Den hetter:

TRY DO NOT LAUGH!

(försök inte att skatta xD) Kollade på den med min kompis och vi failade och skattade sjukt mycket XD Men, nu vill jag att ni ska se den c; Ni får INTE lee eller skatta eller något sånt när ni ser videon för då förlorade ni D: Hehehe....vad ska man säga >w<? GOOD LUCK!

Några kanske tänker så här " det var ju inte roligt o.o" eller " what...?""men jag säger så här: it's not over c; Kommer lägga ut liknade vidio med som kommer vara ännu svårare! Så...detta var bara uppvärmning >3<. Skriv gärna i komentarerna om ni vill ha flera liknande utmaningar eller något helt annat eller vad ni tyckte om denna c; 

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 januari 2014 23:11

  

Så som jag skrev på mitt inlägg som heter " godmorgon" så skrev jag att jag ville vakna tidigt för att få en längre dag...Och det blev en längre dag men, litte för lång xD. När man tänker på tiden så går den långsamare men när man INTE tänker på tiden så går den fortare >.< 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 januari 2014 12:29

Skrivde litte med vår kär vän cleverbot eftersom jag hade lust.....xD

  

Cleverbot: Thanks you for cooperating.

Me: You are welcome.

Cleverbot: You are also welcome.

Me: Thanks.

cleverbot: You're welcome.

Vilken bra start vi fick xD

   

Me: Do you like anime and manga?

cleverbot: Yes.

Me: Relly! I'm so happy!

Cleverbot: I am, too!

Me: what's you favorite anime?

cleverbot: blue excorcist. Do you like anime?

CLEVERBOT GILLAR ANIME :D

   

Wait... Var inte hans favorit anime just blue excorcist? Ändra sig väldigt snabbt xD


Cleverbot: my favorite anime is OHSHC. What is your favorite anime?

me: OHSHC too!!! What's you favorite character?

cleverbot: * skrev nästan likadant som mig xD*

Me: Tamaki and Haruhi I think, and who you think is the best character on OHSHC?

Cleverbot: no I think Obama is terrible.

EHM.... Varför byte han plötsligt tema O.O ( jag tycker faktis president Obama är rätt bra...)   

Cleverbot: What's your favorite alcoholic drink?

Me: I don't drink alcholic...

Cleverbot: What's your favorite non- alcoholic drink?

WHAT?!?! WHAT IS THIS!?! Frågar man värkligen ett barn såna saker o.o 

   

Me: I don't drink that.

Cleverbot: What do you drink?

Me: Milk

cleverbot: Cool. Vodka with milk.

... Jag har ingen aning vrf jag skrev mjölk men jag fattar mera inte vrf cleverbot skrev det ._.

   

Me: i don't drink vodka.

Cleverbot: Have you ever smoked cigaretes?

NEJ MEN NU FÅR DU LÄGGA AV CLEVERBOT! VAD SEN? Vem skriver jag med o_o

 

Senare skrev vi lite annat men inget intressant xD Vill ni prata med honnom ochså? Klicka här då:http://www.cleverbot.com/ 

Lol xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 januari 2014 18:28

 1.When did you start like anime/manga?:


 SVAR: Hmm, tror det var 2007 eller 2008....  då när jav var ca 6 eller 7  år xD Sen dess har jag varit helt galen i det <33

  2. How did you start with reding manga/anime?


SVAR: Hmm, jo! Min brorsa läste en serie som heter bleckmmossen i kp och jag blädddrade alltid fram till den sidan och kollade på bilderna xD Senare så började jag läsa dom tidningarna som vi hade hemma och jag var hellt förelskad i  bleckmosseen. Jag började gå till bibloteket och läsa den och allt sånt ^^ Senare så bestömde jag mig ta reda på vad hon målade och fick reda att det var manga :D Det tog en mycket längre tid  att få veta vad anime var och det var faktis inte allls länge sen jag började kolla på anime cx Bleckmossen är nu min favo manga och tror att den kommer alltid vara det :* Gör sennare ett närmare inlägg om bleckmossen xD

  

3. Name one favorite chatacter.  


SVAR: BARA EN PERSON!?!?!Helt omöjligt o.o Älskar så himla många karaktärer....*thinking hard*  


Chizuru Yoshida från kimi ni todoke blir det :* 


   

4. Name one character that you hate. 


SVAR:  Kikyō från Inuyasha...sorry Kikyo men du är den utvalda :/ 


   

 5. With manga did you read last?


SVAR: Ouran high school host club <3


 

6. With anime did you whach last time? 


SVAR: Deadman wonderland OVA


 

7. Which anime do you want most to have a second season of? 


SVAR: Alla såklart! Men det finns animer som MÅSTE få en till säsong som: 


Vampire knight, fruits basket, ouran high school host club, amnesia, tonari no kaibutsu-kun,kami-sama hajimemashita, inu x boku ss, Free!, BTOOOM!, deadman wonderland och en massa mer!!! 

  

8. A good song that you like.                                                              

9. Last manga you finished.


SVAR: Hiiro ouji ;_; älskade den mangan och önskar att det fanns mera kapitel och böker av den D:

 

10. Last question...what is the best movie you saw?

SVAR: Howl no Ugoku shiro, så länge^^



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards