❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 oktober 2015 20:20

IDAG PÅ TEATERN
NEJMEN JAG ÄR I TÅRAR ALLVARLIGT JAG KLARAR INTE VA ATT HANTERA DESSA FEELINGS ANYMORE
HOFIHSFLIdhklhdklfjdsiclurbpiOUDCHDULGH
VI PRATADE OM VÅRAN FÖRSTÄLLNING SOM VI SKA BÖRJA MED ATT TRÄNA
OCH DEN KOMMER VARA BÄST
VI SATTSAR ATT HAMMNA I TIDNINGAR OCH ÅKA TILL OLIKA SKOLOR OCH VISA UPP DEN
OCH VI KOMMER HA LITE OLIKA TEATERSCENER, DANS OCH SORGLIT NOG KÖR MEN DET SPELAR INGEN ROLL
VI
MYGOSH
VI KOMMER ANVÄNDA OSS AV DISNEY LÅTAR
Den stunden, never gonna glömma av forget.
Ni som har läst mina senaste inlägg här på bloggen har nog säkert lagt märke till att jag ännu en gång drogar på Disney och lyssnar bara på diseny låtar och är typ den ända som för tillfället är i mitt huvud
Så ja
Den stunden
Tror att ni förstår mina feelings.
Mulan, lejonkungen, Tarzan, Björn bröderna, jungle boken, RINGAREN FRÅN NOTREDAME OMG, molly och något..., OCH SÅ REKOMMENDERADE JAG FRIEND LIKE ME FRÅN ALADDIN C':
Ack detta är ju bara för bra.
Mitt liv har en mening.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards