❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 oktober 2015 20:01

Well, det blev längre än jag hade planerar this inlägg c':
Jag har säkert berättat att jag inte är så förtjust i min klass och nu under fredagen hade vi en hemsk diskussion xD
Många svär väldigt mycket i klassrummet, könsord och kallar varandra absolut otrevliga ord och vi tog upp det under en lektion att vi ville minska svärorden just i klassrumet för man ensam blir påverkad av det och man får en sådan stämmning atmosfär i luften och många tyckte det är otrevligt att höra sådant :c
Vi ville helt enkelt att man kunde försöka att svära mindre just i klassrumet, under rasterna och allt möjligt få de svära och säga vad de vill I don't care deras liv men inte i klassrumet för alla blir påverkade och nej, jag tycker inte om att vara i en miljö där man hör varje järnspik dag könsord och brutala svordommar nej.
Men ändå dessa små svordomar kunde man ju ändå stå ut med~
Vi försökte inte påpeka någon eller några i klassrumet som då brukar svära och kalla varandra så där men det gick inte så bra för några kände sig så påpekade så de sa några dramatiska ord och gick ifrån klassrumet~
Like " NI FÖRSÅT INTE HUR JAG KÄNNER DET ÄR BARA JAG OCH * peep* SOM GÖR DET" och försvann ifrån klassrumet med henne och läraren fick helt enkelt lugna ner dessa unga kvinnor.
Det bästa var ju innan hon stack sa hon rakt upp på facet på en person " särskilt inte du *beep* så jao blev lite förbannad på människan där jao.
Sen så blev Amanda ledsen mitt i klassrumet för hon pratade om hur känslig hennes pojkvän är och att de ska sluta kalla honom bög och allt så där mitt i klassrummet gick jag fram och gav vännen en kram för det förtjänade hon ;u;

Men ändå så hållde rätt många med att de inte var trevligt att höra dessa ord i klassrummet och även om några trodde att man skulle glömma av och inte bry sig om det kanske en vecka efteråt så tog sig några åt orden och skulle göra deras bästa >:D
Jag började gråta helt random i klassrumet för ack det press det var ch jag blev bara så förbannad å, nervös av vad som skulle hände att jag började skaka, skratta och gråta och Romeo som satt bredvid mig blev helt wtf vad händer med dig? x'D
Kunde helt enkelt inte kontrollera My feelings men herrejösses inget alvarligt hände jag bara vände mig om, tog några andetag och allt var bra igen efter att jag fick skratt anfall av någon helt random anledning xD
Det är svårt att beskriva mina feelings c:
Så nu är jag nyfiken hur det blir under måndagen och om alla i klassen kommer hata på varandra men hey nu har vi min åsikt here :3
Så länge när jag lär mig något under skolan, jag har vänner i skolan, klarar mig själv, blir inte utsatt för mobbing eller något liknande, så är jag helt enkelt nöjd :3
Alla andra får gör vad de vill, skapa hur mycket drama de vill, bråka hur mycket de vill och prata skit hur mycket de vill, jag bryr mig inte så särkilt mycket alls men så snabbt jag blir inblandad och min dagliga liv i skolan då vill jag göra något åt saken så bryr jag mig.
Kort och sagt är jag nöjd med det jag har och orkar inte lägga ner en energi på drama och action i livet när jag inte ens behöver det. Låt alla tyck att mitt liv är tråkigt då, jag lägger ner min energi på saker jag gillar istället, eftersom jag har saker att lägga ner det på som jag tyckte personligen gör mitt liv så mycket bättre C:
Ehm ville komma fram till att man blir påverkad av svordomarna ( brutala som j*vla b*g, fi**a* h**a, och allt möjligt) i klassrumet som jag egentligen inte vill och många andra i klassen heller inte vill och att man skulle sänka ner det till mindre svordommar i klassrumet för det är bäst för oss alla C:
Alright dags att plugga så vi Ses imorgon sötnosar och enhörningar :'3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards