❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 oktober 2015 17:07

I KNOW
OM JAG SÄGER NÅGOT SÅ BLIR DET ALDIRG ÄNDÅ NÅGOT MED SAKEN
MEN NU JÄKLAR
GÅRDAGENS INLÄGG HADE EN MENING
JAG FUNDERADE SÅ MYCKET PÅ DET IGÅR OCH IDAG I SKOLAN SÅ BERÄTTADE JAG MIN IDÉ TILL VÅR HEMKUNSKAPLÄRARE C:
Jag ska diskutera vidare med våran SO lärare för han kan sådant, prata med rektorn och elevrådet~!
Jag har även fångat upp några människor på vägen som kan visa en hjälpande hand till mig så ska nog skriva ner allt på ett papper och fundera vidare på det...
Skolan fixar pengarna och iallafall har jag forskat fram ( frågat mig fram om man ska vara lite exakt xD ) men Jag ska inte planera för mycket bara ett steg i taget tar vi och så får vi se vad det blir med idén men det ser bra ut! :D
Så imorgon ska jag prata med SO läraren och få vi se hur det blir! >:3
Ska plugga på engelska och så har jag skytte idag så får se om jag får något gjort, sen så redigerar jag lite saker här och där och SÄ antar jag att klockan är rätt mycket sen C:
Ack, jag är så glad att jag verkligen tar för mig now och att ni kan följa med mig! :3
Kallar detta för " Rosa-dagen" this projekt och många tycker att det är en bra idé ;u;
Ber om ursäkt att inlägget kanske inte var så kul att läsa ;n;
BUT VI SES IMORGON AGAIN C':
OCH NU LITE MER ROSA BILDER FÖR ROSA ÄR EN BRA FÄRG ;3;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards