❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 oktober 2015 20:58

IDAG VAR DET MARKNAD
OCH NU FÖRTJÄNAR JAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN EN APPLÅD
JAG KÖPTE INGET
HA KVAR DET NU I HUVUDET NÄR NI LÄSER DETTA FÖR NI KOMMER INTE TRO IN ME AT ALL NÄR NI HÖR DETTA
På marknaden så fanns sådana mössor med tassar rengbågsfärgade.
Jag köpte inte dom.
Sen så hittade jag anime figurer.
Jag köpte inget.
NU MINSANN LÄSTE NI DEN MENINGEN NÅGRA GÅNGER FÖR FEL STAVNING ELLER NÅGOT FÖR PFFFT
JAG SOM HAR ALLTID VILJAT HAFT EN FIGUR
OCH JAG KÖPTE INGET OCH DET VAR EN MARKNAD DE SÄLJDE DET PÅ
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG MÅR JAG BRA?
JAJAMEN FINT FINT :D
Jag är redan tillräckligt glad och om ni undrar om ett litet skrik och trodde det var en fågel som fick en brödbit i halsen var det bara jag och mitt fangirl skrik när jag såg this.

Som sagt är jag redan tillräckligt glad att de sålde sådana figurerna och lyckan räckte för mig, som minst kostade en liten figur 70 kr och som mest 250 och som ni ser är det mesta från One piece men ändå var de lite slitna och inte så jätte fina så kände att jag kan istället spara lite pengar och köpa en neondroid med en av mina favorit karaktärer ;u;
Och ack så inte på de där mössorna, dålig kvalité köp på kawaii.se för där finns ju iallafall garanti C:
Jag åkte till marknaden med Amanda och Romeo och mygosh va jul vi hade det x'D
Amanda var som en mamma till mig och Romeo, jag gick bara runt och " Amanda..." Och visade allt möjligt och när vi gick fram till leksaksaffären, Akedemikbokhandeln Asia food så är jag fortfarande fascinerad att hon klarade av mig xD
Tyvärr blev jag indragen till klädaffärer men då fangirlade jag istället till babykläder.
De är bara för söta ;3;
Romeo hade aldrig smakat på sockervadd förut så ja där blev människan beroende av det för wakabofi, vi köpte en och så åt vi upp den efter några enstakna minuter xD
Sen är detta ju perfekta tillfället då Gud hatar på mig och utsätter mig på att faila som mest.
På bokhandeln så gick jag före en kille som visst var i kön och märke sedan att han var bakom mig, ögonkontakt you know.
Jag gick ut kön, rundade om honom och på vägen så gjorde jag att några böcker ramlade ur hyllan.
Hur jag lyckades?
Jomen en bra fråga som är så bra att jag inte har ett svar.
Och bara för att skämma ut mig lite mer sa jag verkligen extremt högt
" WAAAAH MYGOSH FÖRLÅT"
Till boken som ramlade.
Och det var ju också framför kassan.
Jag ville inte precis att det skulle hända xD
Sen så klagade jag extremt högt av hur dyrt godiset i ett stånd var, 1 rem för 20 kr och kristallklart gubben som var i kassan hörde mitt klagomål och jag gömde mig bakom Amanda.
Det var heller inte planerat.
Sen åt vi väldens största pizza och hade så förfärligt trevligt och skrattade brutalt mycket x'D
När vi åkte hem senare så var himlen så vacker, molnen var som rosa sockervadd och solen var jätte stor och fin ;u;

INLÄGGET BLEV JÄTRE LÅNGT MEN VILLE OCKSÅ NÄMNA ATT VI HADE EN SO-DAG HELA DAGEN I SKOLAN MED I-LAND OCH U-LAND OCH DET VAR JÄTTE KUL
JAG FICK VARA EN BUSINESS MAN OCH LÄRDE OCH ARGUMENTERANDE JÄTTE MYCKET
C:<
En lyckad dag i livet :'3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards