❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 oktober 2015 20:46

Jomen vad ska vi blogga idag om~
I have filmat idag yes Very proud typ efter evigheter But I'n back och i hope videon kommer upp nästa vecka yey wery bra engelska yes i know
Och har märkt att min plakat som har varit fastklistrad ett år på samma ställe typ var på fel hål.
Jag har målat dock inte klar på en mitt emellan lång stund cuz jag gör en projekt här.
...
Och så har man spolilat that men människa kommer radera det senare ut minnet so yes.
Engelska prov till torsdag så resten av dagen är det väl bara att plugga, träna och check out mina on-going manga om ett nytt kapitel har kommit ut~
Ack jag är så trött som ni kanske kan läsa er till >^<
Halloween närmar ju sig och oktober är en bra månad och kanske kan ta mig till och fixa en ny header I dunno~
Sen så vill jag klä upp mig helt rosa beacuse i have rosa byxor rosa tröja och en rosa peruk och jag gör det inte för att se fabulös ut bara för att stödja Cancerfonden och ha på mig mina rosa band~
Jag vill att vi ska ha en dag i skolan där alla valfria personer tar på sig något rosa som man går runt i för att stödja rosa bandet och om man har en caféteria så ska man sälja dessa band där ;^;
Och kanske lite kanelbullar med rosa glasyr på och bakelser som har lite rosa färg på sig~!
Alltså vet ni vad tror för i helsike att jag ska ta för mig och göra att min idé får lite uppmärksamhet och rekommendera en sådan dag i skolan eller kanske bara i min klass~
Såklart så kommer alla dessa pengar som man då köper det rosa bandet i caféterian och annat gå till dem och de som vill har på sig kanske något lite rosa, rosa strumpor or i dunno det är valfritt men det känns faktis som en bra idê >:D
Vad tycker ni om idén? Skulle ni vilja ha en sådan dag på er skola? Tror ni att många skulle vilja vara med och bidra? C:



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards