❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 oktober 2015 17:59

Underbart, satt igår och pluggade som...en flodhäst.
Kom inte på något bättre jämnförelse xD
JOMEN JAG PLUGGADE I KANSKE MER ÄN 1 TIMME OCH MIN RYGG
Man ska inte nämna det, stackars rygg blev helt förstörd när jag satt så som jag satt :c
INTE NOG MED DET HADE JAG JU TRÄNINGSVÄRK
FÖR VI HADE FYS PÅ IDROTTEN
SPRINGA HOPPA ARMHÄVNINGAR SIT UPP OCH HELA KOMPANIET
SÅ JAG KUNDE JU INTE PRECIS GÅ SÅ VIDARE BRA HELLER
Men om man nu ska sammanfatta allting till idag.
Engelska provet gick helt ok men OMG nope.
Ni vet att när man skriver prov så är det ändå rätt tyst i klassrumet.
Och vad är det hemskaste som kan hända?
Jodå att magen skriker och kurrar.
JAJAMEN.
Helt tyst i klassrummet och så skriker magen ifrån sig värsta långa och tydliga skriket att den behöver mat.
Jag hade ett helt rött face den stunden.
Senare kom läraren och frågade om det gick bra.
So yes lite pinsamt ja.
MEN DET ÄR INTE ALLT
FÖR I MATSALEN
PFFFT DET FANNS INGEN MAT NÄR VI (ROMEO) KOM IFRÅN IDROTTEN NEJDÅ
OCH JAG ÄR PANK SÅ KUNDE INTE KÖPA NÅGOT HELLER
Några enstaka sallader blandade jätte gott nope, hård potatis och fiskgratäng som jag inte är så förtjust i.
Men det fanns rester av någon gryta som ändå såg ätbar ut.
PFFFT.
DÅ KOM IDROTTSLÄRAREN OCH GICK FÖRE MIG OCH TOG RESTERNA
JAG FICK DAMP
- Nu tog jag allt xD
Och den där hemska flinet gubb jä*eln hade på facet.
- Jomen du har iallafall ätit något och jag har precis kommit och har inget.
...
- Oj nu fick jag dålig samvete.
Och så gick han.

Mattanten kom och sa att det inte fanns något mer.
Knäckebrödet var slut.
Jag och Romeo var döda.
OCH JAG SMAKADE PÅ FISKEN MEN NEJ
Sen så kom dom in lite morötter och då sjutton spikar gällde det sig att äta sig mätt på morötter.
Så jao dagens lunch då: Dricka sig mätt på vatten, morötter, tugga tuggummi och Romeo hade lite halstabletten också så ja.
Alright- träningsvärk, hungrig, trött, matte, fail, hungrig och brutal träningsvärk.
Yey
Med dock det så vare ändå en hyfsat bra dag xD
WAAAAAH TÄNKTE ATT MAN KUNDE SKRIVA LITE OM FANDOM MEN INLÄGGET ÄR LÅNGT
MEN HALOJ
IMORGON ÄR DET FREDAG :'D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards